Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

Store Byttedag 2012 Skørring

Store Byttedag finder sted søndag den 9. september kl. 11,00-15,30. Entre er 40,- kr. som inkludere 1 meter bordplads hvis du noget at sælge.

Vi håber vi se til Store Byttedag 2012 i Ådalshallen i Skørring.

 

Jacob Thuesen Johansen

 

Djurs Modelbaneklub

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

Nomisdk

IT

Indlæg: 229

PB  Hjemmeside

Jeg kigger forbi ihvertfald, der plejer altid kunne gøres en god handel Smile

__________________

Mvh Simon M. Mørch
Besøg min side om Modeltog og tog | SimonTog.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

 

Så er alle bordene parate til Store Byttedag, og jeg håber at så mange af jer har mulighed for at komme mellem kl. 11,00-15,30.

 

Jacob

 

Djurs Modelbaneklub

 

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

modeljernbane

smed

Indlæg: 353

PB

 

  Har været i Skørring og som altid ,en besøg værd.Fik købt mig en hajkutter, nu må vi se hvornår jeg får den salmet? Skal ind og se lidt på Ormstrup's sider om fremgangsmåden, som han så glimmrende har fulgt, gennem byggeriet af de første kutter.

Kurt.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jaco

Give

Indlæg: 77

PB

Har også besøgt Ådalshallen. Syntes det var lidt stille med mange, lange, tomme borde.

Det var lidt synd. Nu havde jeg selv heller ikke noget med, jeg kunne sælge, som jeg gjorde i fjor. Så jeg skal vel ikke pege fingeren Big smile

Jeg fandt ikke noget, jeg absolut bare skulle have til min samling. Jo, en flot, blå ACTS lok, der viste sig at være til vækselstrøm ...... Hvem FF har fundet på det?  Tongue

 

 

 

__________________

Hilsen, Jaco

System : 2-skinne h0, piko digital/selvbyg pulsbreddestyring/LokMaus2

Materiel: primært dansk og hollandsk, epoke IV-V "pre-Raillion" 

Mellem af DHL (Dansk-Hollandske Laminatkører)

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Der var ikke så mange private sælgere, som der plejer at være i Skørring, og det var lidt en skam. Havde noget af "overskuddet" med herhjemme fra, men salget gik lidt trægt, men kom da alligevel hjem med mindre end der var med. 

Det kan så også være vilkårene, det går op og ned.

Men når det så er sagt, så var det rigtig hyggeligt, rart at forhandlerne var samlet. Fik et tilbud det var svært at sige nej til hos Hobbykæden. Og fik udfyldt et par huller takket være Epoke og Witzel.

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

Vi har nu igen overstået en vellykket Store Byttedag. De tomme borde vi havde skyldtes et sidste øjebliks afbud fra LGB klubben.

Deres plads lavede vi så om til bytteborde, men vi måtte desværre konstatere der ikke blev brug for dem.

Vi ses til den næste Store Byttedag Jylland, søndag den 8. september 2013, kl.11,00-15,30

 

Jacob

Djurs Modelbaneklub

 

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.