Jeg har lovet Torben Andersen at slå lidt på tromme for dette års årsskrift fra Lokomotivet.
Torben kunne godt tænke sig lidt flere forudbestillinger - og du kan nå det endnu.
---|---|
Flyer-årsskrift-2024.pdf | 1.59 MB |
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Det er også i den grad værd at støtte
Jeg har bestilt!
/Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner
Michael BJ
Det er bestilt - det er jo nærmest pligtlæsning, når man er interesseret i danske jernbaner i 1:1 og i model!
mvh
Michael
Dansk epoke 3
http://flyvehistorie.wordpress.com/
Godsbanen
Vanløse
Angående bestilling. Opgiver man så navn og adresse ved betaling til bankkontoen? (Jeg er vant til at bruge webshops osv og mobilepay eller betalingskort).
Jeg googlede tja historic og kan så se, at årsskriftet kan købes/bestilles hos smtmodeltog.dk, men så kommer der fragt oveni og måske mindre avance til forfatteren?
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Angående bestilling. Opgiver man så navn og adresse ved betaling til bankkontoen? (Jeg er vant til at bruge webshops osv og mobilepay eller betalingskort).
Jeg googlede tja historic og kan så se, at årsskriftet kan købes/bestilles hos smtmodeltog.dk, men så kommer der fragt oveni og måske mindre avance til forfatteren?
Jeg bestiller altid direkte ved Torben, og opgiver navn og adresse på overførslen via netbank. Torben har også min mailadresse
På den måde har Torben også mulighed for at direkte at sende informationer til mig om kommende produktioner fra hans side.
Om han tjener mere eller mindre på det kan jeg ikke gennemskue? Det koster jo porto at sende seperat til mig, og fragt at sende en hel stak til en forhandler?
Jeg tvivler dog på at det er en vild overskudsforretning!! Jeg vil bare meget nødigt undvære dette trykte medie
/Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner