Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

PB  Blog  Hjemmeside

Lokomotivets Årsskrift 2024

Jeg har lovet Torben Andersen at slå lidt på tromme for dette års årsskrift fra Lokomotivet.

Torben kunne godt tænke sig lidt flere forudbestillinger - og du kan nå det endnu. Smile

Billede

MVH
Lars

AttachmentStørrelse
Flyer-årsskrift-2024.pdf1.59 MB
Like 3 kan lide

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

PB

Det er også i den grad værd at støtte

Jeg har bestilt!

/Henrik

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide

Picture

Michael BJ

PB  Hjemmeside

Det er bestilt - det er jo nærmest pligtlæsning, når man er interesseret i danske jernbaner i 1:1 og i model!

mvh

Michael

Dansk epoke 3

http://flyvehistorie.wordpress.com/

Like 1 kan lide

Picture

Godsbanen

Vanløse

PB

Angående bestilling. Opgiver man så navn og adresse ved betaling til bankkontoen? (Jeg er vant til at bruge webshops osv og mobilepay eller betalingskort).

Jeg googlede tja historic og kan så se, at årsskriftet kan købes/bestilles hos smtmodeltog.dk, men så kommer der fragt oveni og måske mindre avance til forfatteren?

Like 0 kan lide

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

PB

Godsbanen skrev:

Angående bestilling. Opgiver man så navn og adresse ved betaling til bankkontoen? (Jeg er vant til at bruge webshops osv og mobilepay eller betalingskort).

Jeg googlede tja historic og kan så se, at årsskriftet kan købes/bestilles hos smtmodeltog.dk, men så kommer der fragt oveni og måske mindre avance til forfatteren?

Jeg bestiller altid direkte ved Torben, og opgiver navn og adresse på overførslen via netbank. Torben har også min mailadresse

På den måde har Torben også mulighed for at direkte at sende informationer til mig om kommende produktioner fra hans side.

Om han tjener mere eller mindre på det kan jeg ikke gennemskue? Det koster jo porto at sende seperat til mig, og fragt at sende en hel stak til en forhandler?

Jeg tvivler dog på at det er en vild overskudsforretning!! Jeg vil bare meget nødigt undvære dette trykte medie

/Henrik

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.