Picture

MIPEMO modeller

Indlæg: 24

PB

KTAS telefon boks i str. H0 Kr. 160,00 pr. stk excl fragt . TILBUD : tag 2 stk for Kun Kr. 300,00 incl fragt

BilledeBilledeBilledeBilledeI 1930 var tiden moden til en ny model og til opsætning af flere telefonbokse i København. Arkitekt Jens Ingwersen, Kochs samarbejdspartner og efterfølger, tegnede som KTAS's nye arkitekt en afløser i tidens enkle stil. Den lille klassiske bygning med saddeltag og tydelig skiltning blev populær. De matterede ruder sikrede brugeren lidt privatliv, og de praktiske stålhylder med telefon og møntboks gav plads til telefonbøger og håndtaske.Telefonboksen blev standard frem til 1970'erne, hvor bombemanden fra Gladsaxe gjorde det af med modellen. Modellen koster Kr. 160,00 pr. stk. excl. fragt . DAO ( Kr. 33,00 uden omdeling ) eller som brev ( Q-brev eller alm brev ), eller som pakke hos PostNord efter gældende takster ( med eller uden omdeling ).     TILBUD :  tag 2 stk for kun Kr. 300,00 så betaler jeg for fragt hos DAO.    Modellen er fremstillet i ætset metal og produceret på baggrund af en EpokeModeller model i den rigtige størrelse efter originalen, dette har jeg opnået særlig tilladelse til. Se i øvrigt min helt nye side fra modelbane - verdenen, https://www.facebook.com/mipemomodeller/. De øvrige varer jeg har til salg kan ses i albummet ”AKTUELLE VARER TIL SALG ”.  Hvis det har din interesse så skriv venligst en besked til mig her på Sporskiftet. Mvh MIPEMO modeller

Like 0 kan lide
Top