Jeg har fundet sådan en CD-Rom under en oprydning. Er sådan en sag noget værd i 2021?
erikl
Ca 0 kr uden USB nøglen med licens
Mvh Erik L.
MiniTRIX, Z21, Digikeijs
TrainController Gold
DCC
Jeg har fundet sådan en CD-Rom under en oprydning. Er sådan en sag noget værd i 2021?
/Brian Ottens
----------------------------------------------------------------------------
Traincontroller Gold -Smarthand - Trainprogrammer: Version 9,
Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01
Peco Spor kode 75
www.mdmjk.dk
www.karensvej7.dk
Horsecreek
Lokomotivfører
Siden jeg skrev har jeg testet softwaren så godt jeg kunne uden at have det koblet op til noget. Bortset fra at CD'en skulle sidde i drevet, var der intet bøvl.
Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.
ptmadsn
Hr. Hestebæk.
Hvad og hvordan har du testet, og med hvilket Windows styresystem. Gammelt software har det lige som gammelt hardware, det har ingen værdi overhovedet.
Venlig hilsen
Peter Madsen