hejsa
Hvis der er nogen som har brug for en windigipet 2012 premium edition, har jeg sådan en til salg.
Kom med et bud.
Mvh Claus Juul
Kirke hyllinge
Er der slet ingen som har brug for en wdp 2012 pe?
Det ville ellers være en nem og billig måde at få den nye version 2015 på. Ved bestilling på Peter Peterlin's hjemmeside, kan nedenstående priser ses.
En opgradering fra ver. 2012 til 2015 vil koste € 99,50
En opgradering fra ver. 2009 til 2015 vil koste € 279,-
Og en helt ny ver. 2015 vil koste € 449,-
Kom endelig med et bud
Jeg kunne også være interesseret i at bytte til MY/MX, litra D eller litra E i DC versioner. Det er klart at hvis vi taler om E-maskinen, er jeg klar på at lægge kontanter oven i
Mvh Claus Juul
H0 2-skinne Tillig Elite code 83, Dansk epoke 3, 4 og 5, DCC med Digikeijs dr5000 & ITrain.
heidietterik
Pilot
hej Claus...
jeg ved ikke så meget om det, men jeg kikker efter et styreprogram til mit snart kommende anlæg...
hvor er prislejet ca...?
jan
claus rasmussen
vejIngeniør
Kirke hyllinge
Hej Jan
Et passende niveau, vil være ca. kr 1.200,-
Jeg kan godt vise dig hvordan det virker, men der findes også flere gode videoer på nettet som viser funktionaliteten i programmet.
Mvh Claus Juul
H0 2-skinne Tillig Elite code 83, Dansk epoke 3, 4 og 5, DCC med Digikeijs dr5000 & ITrain.
fjorbak
Hej Claus
Nå så er du kommet af med WDP, hvad skal du så bruge, har du også ændret til den lille str.
med venlig hilsen
Fjorbak
kører 3 skinne på moduler, anlægget styres af Windigipet 2021.
Medlem af MIst-KOP = Märklin Insider Stamm Tisch - Kopenhagen
claus rasmussen
vejIngeniør
Kirke hyllinge
Hej Jan
Du hentede jo selv programmet hos mig i sensommeren sidste år til en af dine kammerater. Kan du ikke huske det
Havde glemt at skrive "solgt" i overskriften
Hvis du skulle have glemt det, bruger jeg Itrain
Mvh Claus
fjorbak
Hej Claus
Jo nu du siger det, så kan jeg se at det er af ældre dato, men det slog mig ikke, lige da jeg så dette.
Men hvorfor er det dukket op igen efter et ½ år er det mangel på skribenter eller hvad, for der er da ingen aktivitet på sporskiftet mere. (desværre) :(
med venlig hilsen
Fjorbak
kører 3 skinne på moduler, anlægget styres af Windigipet 2021.
Medlem af MIst-KOP = Märklin Insider Stamm Tisch - Kopenhagen
claus rasmussen
vejIngeniør
Kirke hyllinge
Hej Jan
Det er fordi at jeg fik en henvendelse på det og om jeg havde solgt programmet.
Derfor skrev jeg "solgt" således andre ikke skulle ringe forgæves. Jeg har desværre ikke mulighed for at slette annoncen.
Jeg kan kun beklage at den komme op foran
Mvh Claus