Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 990

PB

SOLGT McK MX 1020 AC med lyd SOLGT

Maskinen er solgt.

peterw skrev:

Hej,

Jeg er endt med at have en McK MX i overskud - digital til 3-skinne og med lyd. "Frederiksunds-bane MX" med ITC og sluttere.

Tanken er at lægge den på en Facebook salgs-gruppe, men jeg vil lige give mine med-sporskiftere en chance først.  Smile

Maskinen er i perfekt stand, har kørt ganske få meter og ellers stået i vitrine - se billederne nedenfor. Kvittering for købet i Februar 2019 ligger med i æsken. 

Hvis maskinen har din interesse: Send mig en privat besked torsdag eller fredag med et realistisk bud, da den ellers ryger på Facebook lørdag.

Mvh,

Peter Willendrup

BilledeBillede

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

 

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 990

PB

Så ligger maskinen på Facebook i gruppen "Modeltog handel" - auktion der slutter mandag kl. 21. ( Auktion: McK MX 1020 AC med lyd)

Jeg har også en Heljan-MX derinde, forbedret med ESU lokpilot 3, slutlys-løsning fra modeltog.dk, metalpuffere fra Dekas og metal-håndbøjler ved dørene. (Auktion: Heljan MX 1011 med små-forbedringer) - den auktion slutter i aften ved 22 tiden.

 

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.