claus rasmussen
vejIngeniør
Kirke hyllinge
Hvad kan sådan en sælges for?
Er åben for bud.
D-maskine har ikke kørt meget, faktisk har den kun været prøvekørt.
MVh Claus Juul
H0 2-skinne Tillig Elite code 83, Dansk epoke 3, 4 og 5, DCC med Digikeijs dr5000 & ITrain.
Tesla
Hej Claus
Først vil jeg høre, om du stadigvæk har D-maskinen til salg? :)
For det andet, må jeg være dit svar skyldig. Jeg ved ikke, hvad man vil kunne sælge en D-maskine for til AC digital. Har du selv haft nogle tanker omkring prisen?
Mvh
Nicolas
Horsecreek
Lokomotivfører
Må man høre hvad den blev solgt for?
Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.
Nej, det er et anliggende mellem køber og mig.
Mvh Claus
Hm, jeg havde ellers håbet på lidt aktuelt info, i tilfælde af, at jeg vælger, at sælge min D maskine.
Du kan jo prøve at spørge Tesla i en PM om han vil oplyse dig prisen.
MAB
Staten
Hilsen Martin
Hvis du vil hjælpe med den videre udvikling af Sporskiftet, har du mulighed for at donere et beløb her:
Tesla
Hej Claus
Først vil jeg høre, om du stadigvæk har D-maskinen til salg? :)
For det andet, må jeg være dit svar skyldig.
Jeg ved ikke, hvad man vil kunne sælge en D-maskine for til AC digital. Har du selv haft nogle tanker omkring prisen?
Mvh
Nicolas
Horsecreek
Lokomotivfører
Må man høre hvad den blev solgt for?
Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.
claus rasmussen
vejIngeniør
Kirke hyllinge
Nej, det er et anliggende mellem køber og mig.
Mvh Claus
H0 2-skinne Tillig Elite code 83, Dansk epoke 3, 4 og 5, DCC med Digikeijs dr5000 & ITrain.
Horsecreek
Lokomotivfører
Hm, jeg havde ellers håbet på lidt aktuelt info, i tilfælde af, at jeg vælger, at sælge min D maskine.
claus rasmussen
vejIngeniør
Kirke hyllinge
Du kan jo prøve at spørge Tesla i en PM om han vil oplyse dig prisen.
Mvh Claus
MAB
Staten
Hilsen Martin