Vi har besluttet at sælge vores kran.
Den har altid stået på et indrettet spor, hvor strømmen normalt er slået fra.
Og nu skal sporet bruges til noget aktivt, hvilket er en rangermaskine.
Kranen har været pakket ud og blot stået og samlet støv ......
Den er uden brugsspor og alle funktioner virker ( det samme med kassen ).
Jeg mener prisen skal være 5200,- kr. incl. røgvæske.
Jeg vil helst sælge den afhentet i Herning, så køber selv kan pakke den ud og prøve den, men mon ikke jeg også kan levere den på en eller anden måde, så køber kan testen den inden betaling.
Så derfor er der blot et billede fra Märklins hjemmeside.
Der kan naturligvis sendes billeder på mail !
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Onsdag d. 26/11/2025 - 15:12
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Der synes ikke at være interesse for sådan en damp kran, så jeg sletter min annonce......
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
Det er godtnok en fin kran men også mange penge der skulle findes frem inden jul
vh Andersen
bygger01
Herning
Jeg er ikke sikker på at der kommer et januar udsalg, men vi kan da lægge til side til en god kunde .....
bygger01
Herning
Mon ikke jeg skal finde en anden salgskanal, eller er min prisidé helt "tosset" .......
TogSvendsen
Den kan fås brugt til 4300 på eBay, så prisen er i hvert fald højere end "normen".
bygger01
Herning
Men min er også som ny .........
Og så er fragten væsentlig billigere - da den er med tysk porto - og jeg har den "enfoldige" tanke, at køberen skal have lov til prøve den inden den bliver betalt !
CH
Vil skyde på den max kan indbringe 3500 kr., også selv om den er ubrugt.
Og som nævnt, det er december, en dyr måned for de fleste af os
Mvh
Claus
Godsbanen
Vanløse
Jeg har ikke nogen ide om, om prisen er i det rigtige leje. Det kan være at modellen er så speciel, at efterspørgslen og interessen ikke er så stor.
bygger01
Herning
Vil skyde på den max kan indbringe 3500 kr., også selv om den er ubrugt.
Og som nævnt, det er december, en dyr måned for de fleste af os
Mvh
Claus
Hvis du har ret med en salgpris på under ½ delen af ny prisen på ca. 1000 €, så bliver den i kassen og skal frem ved visse lejligheder og fordi jeg mangler ikke pengene ....