Picture

dbschenker

Indlæg: 74

PB

SØGES: Roco Mz 1407 (brun) til DC med lyd og Roco Mz 1406 (rød/sort) til DC med lyd.

SØGES: Roco Mz 1407 (brun) til DC med lyd og Roco Mz 1406 (rød/sort) til DC med lyd.

De skal være 100% i orden med original emballage, løsdele og manualer.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Muncken

LKF A+B

Indlæg: 78

PB

Hej Michael.

 

Fald nu ikke i... Roco bruger en ligegyldig Zimo dekoder, med en helt forkert lyd. ( Blandt andet med elbremse osv... ) Køb en DLS og sæt i hvis du kan nøjes med det, ellers laves det bedst selv med en amerikansk lyd og noget fifleri hvor man udnytter det en Esu V4 kan fx... 

__________________

Mvh Torben Munck

Forsøger at gøre det bedre næste gang...

Like 2 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Jeg vil heller ikke anbefale, at købe danske loks fra Roco med standard lyd. Især MZ synes jeg lyder meget langt væk fra den rigtige lyd. Køb dem uden dekoder og køb så lyddekoder fra DLS. Det bliver du langt mere glad for

Men køber du tyske lokomotiver, så kan du roligt købe med den lyd. som Roco leverer modellerne med. Især lyden på Roco´s Vectron lokomotiver og de seneste BR 151 og BR 218 er helt iorden.

 

Like 1 kan lide
Top

Picture

jimmyoldtimer

Indlæg: 1.450

PB

Det er rigtig nok,Roco's lyd til MZ har ikke været god før 1401 1402 de lød lidt som en fis i en hornlygte

men køb evt hos Danske Lok Sound hvis du ikke har muligheden for at høre de nye MZ numres lyd

__________________

Mvh Jimmy 

mine Hobby interesser

modelbane hobby 

 

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.