Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 589

PB  Blog

Sælges: Roco startsæt 41340 og skinnesæt mm.

Jeg har et Roco startsæt 41340 med en BR112, tre godsvogne og to lange personvogne. En skinnecirkel med to sporskift og en Multimaus 2 dcc central med strømforsyning.

Der udover medfølger et skinneudvidelsessæt Roco 61104 og ekstra skinner til en yderligere cirkel omkring skinnerne fra startsættet.

Linket nedenfor har billeder af startsættet.

https://www.haertle.de/Modelleisenbahn/Spur+H0/Startpackungen+Spur+H0/ausverkauft+Roco+41340+Digital+Starterset+Diesellok+mit+Personen+und+Gueterzug+DR+H0.html

Det befinder sig i Haderslev og skal helst afhentes da kassen fylder godt, men det kan sendes på købers regning.

Prisidé 1500,-

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 589

PB  Blog

Ny pris.

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.