Picture

lars hansen

smed

egrnsund

Indlæg: 304

PB

Sælges :Heljan Litra E 994 AC med lyd og røg.

 Jeg har for mange E-maskiner så den  Sælges for 1900.- byttes evt med Heljan Pr i AC mvh Lars

__________________

ho , ac digital.CS 2,c og k ,mfx,dcc

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Hvordan kører den ?

Og på hvilken skinner

Og hvordan i hvilke sporskifter / krydsspor ?

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

lars hansen

smed

egrnsund

Indlæg: 304

PB

Hej Jørgen det er en jeg har fået ind i en handel men jeg har set den i  drift på c-skinner r3 og r4 og jeg har set den køre igennem standard sporskifter, jeg ved ikke hvordan den arter sig i et krydsspor,mine egne E-maskiner har jeg sat roco MA  Ac aksler på tenderen , og den ene aksel er med hæfteringe på for at få dem til at kunne trække noget, samt har jeg monteret små bly stykker  hvor det er muligt, og det vil jeg mene er nødvendigt ,hvis den skal andet end at se godt ud og hvis jeg husker rigtigt har jeg på mine egne også monteret Heljan AC hjul på både forløber  og bagløber, så det er en maskine som der skal foretages nogle modifikationer på, for at få den til at makke ret. Så hvis du er forelsket  i en E-maskine som jeg er ,så køb den og hvis ikke, så lad den stå. mvh Lars     

__________________

ho , ac digital.CS 2,c og k ,mfx,dcc

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Du skriver ikke om K skinner på trods af, at Du bruger dem .....

Så den skal have en anden ejer, for på vores bane ender den blot som en dyr Dummy !!

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.