nogen af der har et li100(f) interface liggende . Pris
Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01
Peco Spor kode 75
TogSvendsen
Jeg kan ikke anbefale at satse på det inteface. Det er noget skrammel, der hører fortiden til. Lenz har ikke supporteret systemet siden Windows Vista, og der er ingen hjælp at hente hvis du render i problemer. Jeg vil heller ikke anbefale dig at holde dig til en gammel version af Windows, da det introducerer en hel masse andre potentielle problemstillinger.
Alt andet end net interfaces giver dig bare problemer før eller siden - specielt når fabrikanten ikke opdaterer drivers, som Lenz ikke har gjort på deres USB-interface i snart 8 år! Produktet er dødt, hvis du spørger mig.
I dag bør man satse på netværksbaserede enheder som Lenz' LAN interface nummer 23151. Her kræves ingen drivere.
Det kan godt være du får det andet billigt, men det du betaler mindre i kroner og ører, får du lov til at betale ekstra i tårer og frustrationer.
nktog
Uha - det må du ikke sige for højt. Min gamle Li101f må ikke høre det - nu har den kørt i vel 10 år - de sidste mange år på en windows 7 maskine via rs232-porten uden drivere og uden problemer - og den skulle helst ikke få nøkker :)
Men bortset fra det - så ville jeg da også købe LAN interfacet, hvis jeg skulle købe en ny i dag - men helt ubrugelig er den gamle altså ikke.
mvh
Niels Kristiansen
P.S. I øvrigt er det påfaldende hvor mange problemer der er med 'moderne' systemer sammenlignet med de gamle, uopslidelige (og fuldt opdaterede) Lenz systemer.
Bent_P
Jyllands hovedstad
Er der problemer med nye systemer? Min CS2 kører upåklageligt og har gjort det siden jeg købte den.
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
DCC
Uha - det må du ikke sige for højt. Min gamle Li101f må ikke høre det - nu har den kørt i vel 10 år - de sidste mange år på en windows 7 maskine via rs232-porten uden drivere og uden problemer - og den skulle helst ikke få nøkker :)
Men bortset fra det - så ville jeg da også købe LAN interfacet, hvis jeg skulle købe en ny i dag - men helt ubrugelig er den gamle altså ikke.
mvh
Niels Kristiansen
P.S. I øvrigt er det påfaldende hvor mange problemer der er med 'moderne' systemer sammenlignet med de gamle, uopslidelige (og fuldt opdaterede) Lenz systemer.
/Brian Ottens
----------------------------------------------------------------------------
Traincontroller Gold -Smarthand - Trainprogrammer: Version 9,
Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01
Peco Spor kode 75
www.mdmjk.dk
www.karensvej7.dk