Picture

Katz

Maskinarbejder

Indlæg: 6

PB

Købes/Søges Roco 47592 - DSB Sdgmns Veksellad søges

Hej

Jeg leder efter følgende godsvogne:

Roco 46587 - DSB Sdgmns 81 86 451 2 123-2: Lauritzen veksellad

Roco 47592 - DSB Sdgmns 81 86 451 2 107-5: Danske fragtmænd Veksellad er  Er købt. 

Mvh Mathias

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Lauritzen vognen dukker stadig af og til op til salg på nettet, men jeg tror godt du kan forberede dig på at prisen vil ligge på mellem Kr. 500 og Kr. 600,-
Den er dog også set solgt for højere beløb. (Men selvfølgelig også for lavere beløb)

Danske Fragtmænd vognen vil jeg dog påstå er noget nær umulig at få fingre i. Over de sidste 10 års tid har jeg personligt kun set den til salg meget få gange og til nærmest uhyrlige summer. En pris på Kr. 1.000,- er ikke urealistisk for denne vogn.

Men held og lykke med jagten. Er man ihærdig, så bærer det ofte frugt. Det gælder også indenfor vores skønne hobby og jeg taler af erfaring  Smile

. . . Så bare bliv ved  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

mx41

Store Heddinge

Indlæg: 138

PB

Enig jeg manglede kun Danske Fragtmænd 47592  i samlingen. Jeg fandt min for ca. 3 år siden på eBay Tyskland ubrugt sprit ny. Den fik jeg for ...mener det var 450 kr. MEGET MEGET heldigt til den pris, så det kan lykkes at finde den.

Som jeg husker det, er den sjælden fordi den blev lavet under "professional" logoet, hvor Roco kun fabrikerede det antal vogne forhandlerne bestilte, og ikke lavede til lager. Det var vist under den første krise, hvor de var ved at bukke under.

 46587 kan du købe hos erevolution.dk. Ham har jeg handlet med flere gange, uden problemer, det er dog 4 år siden sidst.

God jagt Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

Katz

Maskinarbejder

Indlæg: 6

PB

mx41 skrev:

Enig jeg manglede kun Danske Fragtmænd 47592  i samlingen. Jeg fandt min for ca. 3 år siden på eBay Tyskland ubrugt sprit ny. Den fik jeg for ...mener det var 450 kr. MEGET MEGET heldigt til den pris, så det kan lykkes at finde den.

Som jeg husker det, er den sjælden fordi den blev lavet under "professional" logoet, hvor Roco kun fabrikerede det antal vogne forhandlerne bestilte, og ikke lavede til lager. Det var vist under den første krise, hvor de var ved at bukke under.

 46587 kan du købe hos erevolution.dk. Ham har jeg handlet med flere gange, uden problemer, det er dog 4 år siden sidst.

God jagt Smile

 

46587 hos erevolution.dk er en fejl. den er solgt men ikke fjernet. har prøvet at bestille den Laughing out loud

Jeg fik dog en DSB Gods og en Cargex sdgmns hos ham.

Like 0 kan lide
Top

Picture

tog-tosse

Indlæg: 84

PB

Hej 

jeg har en roco 47592 danske fragtmænd, den har umiddelbart aldrig kørt og pose med smådele er uåbnet.

man kan jo sende en PB. Med bud, hvis man er interesseret.

mvh.

leif

Like 0 kan lide
Top

Picture

MM.Andersen

Tekniker (Auto)

Nordsjælland

Indlæg: 238

PB  Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

Katz

Maskinarbejder

Indlæg: 6

PB

 

Jeg har set den, men på siden står der at det er en tysker,  Roco 25301. DB vekselladsvogn. og den vil jeg ikke give 450 for, har prøvet at ringe til dem, prøver igen senere idag.

 

Edit: tror iøvrigt at der scala N

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Det er skala N

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.