Picture

Togmanden

pensionist, Historiker i Flyver Hjemmeværnet ESK. 223

Nakskov

Indlæg: 95

PB  Hjemmeside

Købes: Uhlenbrock 61020

Søger en Uhlenbrock 61020 Adapter så jeg kan tilslutte min M6021 til intellibox, har kablet, men den adapter jeg havde er blevet væk

Billede

__________________

Togmanden

Nakskov

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 990

PB

Hej,

Jeg har sådan en sag indkøbt for relativt nyligt hos Togdillen/modeltog.dk der har en del af de ældre Uhlenbrock ting. Måske du er heldig de stadig har sådan en dims? Den er ikke i webshoppen, men prøv at ringe dem op...

Alternativt kan du tage et kig på disse adaptere fra "Dr. Pannek" på Ebay - de forbindes vha. et ethernet kabel der dog skal være af den skærmede type (der i DK er lidt sjælden men kan skaffes). Selv har jeg en anden variant der svarer til det almindelige 6021 -> control80 kabel, virker helt OK.

Mvh,

Peter W

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Togmanden

pensionist, Historiker i Flyver Hjemmeværnet ESK. 223

Nakskov

Indlæg: 95

PB  Hjemmeside

peterw skrev:

Hej,

Jeg har sådan en sag indkøbt for relativt nyligt hos Togdillen/modeltog.dk der har en del af de ældre Uhlenbrock ting. Måske du er heldig de stadig har sådan en dims? Den er ikke i webshoppen, men prøv at ringe dem op...

Alternativt kan du tage et kig på disse adaptere fra "Dr. Pannek" på Ebay - de forbindes vha. et ethernet kabel der dog skal være af den skærmede type (der i DK er lidt sjælden men kan skaffes). Selv har jeg en anden variant der svarer til det almindelige 6021 -> control80 kabel, virker helt OK.

Mvh,

Peter W

Tak Peter W, jeg har den variant til ethernet kablet til en control 80 (han-hun) og jeg har også et direkte kabel (15 cm. for kort) og det har jeg forlænget en gang før, ((og det skal også bruge adapteren9) da det er en 6021 jeg skal have tilsluttet) så jeg vil prøve togdild(oen) eller få fat på den anden løsning 

 

 

__________________

Togmanden

Nakskov

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Togmanden

pensionist, Historiker i Flyver Hjemmeværnet ESK. 223

Nakskov

Indlæg: 95

PB  Hjemmeside

Togmanden skrev:

Søger en Uhlenbrock 61020 Adapter så jeg kan tilslutte min M6021 til intellibox, har kablet, men den adapter jeg havde er blevet væk

Billede

Har fundet min adapter

 

__________________

Togmanden

Nakskov

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.