Picture

nla91

Indlæg: 3

PB

Jernbanen 1975-2006, DJK, tidsskrift - samling sælges

Hermed sælges en komplet samling af Jernbanen 1975-2006. 31 årgange. Der mangler ingen numre eller ekstra tillæg til perioden, og alle bladene er næsten som nye. Hvis det ønskes, kan jeg evt. tage billeder af samlingen. Sælges til højest bydende over 2000kr. Kan både sendes og afhentes ved Hobro. Send email, hvis det har interesse.
Like 0 kan lide
Top

Picture

nla91

Indlæg: 3

PB

Nogle realistiske bud under 2000kr?
Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Ikke for at være en lyseslukker, da du naturligvis helt og holdent selv bestemmer hvad du vil have for bladene. Men vores lille klub fik en ordentlig stak nr. af Jernbanen forærende her for et stykke tid siden.

Ellers vil jeg foreslå at sætte dem til salg på QXL, fx med en komplet årgang ad gangen. Det kan være der lige står en og mangler dem. Her kan man selv fastsætte en startpris. Men 30-40 kr. for et enkelt blad, som nogen forlanger, er efter min mening i overkanten.

Der er mere arbejde forbundet med det, ligesom det koster salgsgebyr, men nok der du vil kunne få mest ud af det.Specielt de ældre årgange kunne godt have en vis interesse, er min vurdering.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.