Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

h087 - DC materiel salg

Hej

Grundet forskellige omstændigheder ( og nej - jeg er hverken gravid:X eller ved at dø), regner med at blive 112, således at jeg får nogen at mine skattekroner tilbage i form af pension :bigsmile:;) ) sælger jeg ud af mit materiel for højeste bud.

Det er DC materiel og med DC hjul og Fleischmann profi koblinger

listen vil være her fra idag og til og med lørdag 7/7 - 2012

der kan kun afgives bud via PB hvor man ved kontakt kan få et telefonnummer også.

jeg vil så i løbet af 8/7 og 9/7 kontakte eventuelle bydere og aftale nærmere ang betaling og forsendelse

herhunder link til siden hvor man kan se materiellet i listeform direkte og hvor jeg vil prøve at få lagt foto ind, såfremt det kunne ønskes

man kan selvfølgelig her i tråden stille spørgsmål ang materiellet og via PB afgive et bud

http://kmk-ho87.dk/forum/showthread.php?tid=794

og vedhæftet pdf fil her for downloadning

mvh

henning h087

 

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

AttachmentStørrelse
max salg tiff pdf.pdf3.44 MB
Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Jeg kan ikke se katalog numrene!

Skal man blot byde ud i den blå luft og således håbe på man er i nærheden af dit øsnke?

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

henho

It-konsulent

Ringkøbing

Indlæg: 1.342

PB

Øh - katalog-numrene troede jeg kun var livsvigtigt for Märklin tilhængere  ?

Hvis man har litra og litra-nr. er det jo da ikke at byde i blinde ;)

 

__________________

MVH

Henrik
2-skinne, dansk, epoke3b, medlem af SdMJK

Bruger Z21 på hjemmebanen.

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Åh det vil sige folk, som samler på Märklin ikke må kan byde. Spøg til side, det går noget hurtigere at taste modelerne ind, når man bruger katalog numrene. Da man tit kun skal ændre et tal.

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

M.J. Sundborg

Indlæg: 95

PB  Hjemmeside

Hej Henning

Har sendt dig en PM.

M.v.h.

Sundborg

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej alle

 

kan så se at der er lidt problemer med at udlægge skemaet, som jeg har lagt det ind. Så jeg vil i løbet af week-enden lægge et nyt skema ind + mere uddybende forklaringer. Endvider få skrevet og svaret på indkommende PB og Emails til de bruger der har sendt disse, det er desværre således at jeg pt ikke har ubegrænset adgang til til min PC, så derfor tager det lidt længere tid, da min normale arbejdsgang/måde er begrænset af mindre adgang.

med venlig hilsen

henning h087 

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

h-thomsen

Indlæg: 40

PB

Hej h087

Jeg har sendt dig et bud på en god del af vognene via PB men har intet hørt. Skal det forståes sådan at du kun modtager PB på KMKs forum. I så fald kan jeg ikke undgå at være skuffet, for det er ikke det du skriver

Mvh h-thomsen

__________________

Midtjysk bane, og lidt tysk. 3-skinne K styret af Tams MC. Er igang med skyggebanegården

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Hej Henning

Jeg har sendt en PM, men har intet hørt, har du fortrudt med at ville sælge togene?

Hilsen

Erik

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej

jeg beklager at jeg ikke har fået svaret, der har været meget om ørene i den sidste tid, men tager fat på indsendte PB og email i morgen. og vil svare på alle der har budt - også dem er blevet overbudt. - og uanset forum

mvh

og undskyld

henning h087

 

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

h-thomsen

Indlæg: 40

PB

Du er tilgivet.

H-thomsen

__________________

Midtjysk bane, og lidt tysk. 3-skinne K styret af Tams MC. Er igang med skyggebanegården

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.