KØBE !! Heljan MY 1201 !!
Jeg er ude efter MY 1201 Fra Heljan
KØBE !! Heljan MY 1201 !!
Jeg er ude efter MY 1201 Fra Heljan
Hilsen
Kim Helweg Madsen
Spor0shoppen.dk
Jan Nøhrgaard
Debattør
Spor23 i Tåstrup er en mulighed. Han har vist et lille lager stadigvæk.
De bedste hilsner
Jan
Helweg
Ikke i følgende af hans hjemmeside .... men kan godt bruge den brugt
Hilsen
Kim Helweg Madsen
Spor0shoppen.dk
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Hej Kim,
Det ser ud som om at På Sporet har den? Rettelse - det var i AC... Men det er jo nemt at lave om med netop Heljan?
Prisen må dog siges at være i den høje ende - men den er måske nok ved at være sjælden?
Mvh,
Peter
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
Jan Nøhrgaard
Debattør
Hej Kim,
Det ser ud som om at På Sporet har den? Rettelse - det var i AC... Men det er jo nemt at lave om med netop Heljan?
Prisen må dog siges at være i den høje ende - men den er måske nok ved at være sjælden?
Mvh,
Peter
De bedste hilsner
Jan
Jan Nøhrgaard
Debattør
Ikke i følgende af hans hjemmeside .... men kan godt bruge den brugt
De bedste hilsner
Jan
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Kan også anbefale at holde udkig på de modeltogsmarkeder, der kommer her i den nærmeste fremtid (Skørring, Kalundborg, legetøjsmarkedet Frederiksberg), hvor der måske er et af dem der passer godt rent geografisk.
Jeg gav i sin tid selv 1400 kr. for en spritny MY 1201, da der lige pludselig var en hel masse ude på markedet. 3500-4000 kr. er efter min mening en helt urealistisk pris, med mindre man har penge i overskud
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
LasseSteen
Der er denne her til salg på DBA:
http://www.dba.dk/modeltog-heljan-dsb-my-1201/id-1007081011/
Men billig, det er den desværre ikke helt
Jeg har på et tidspunkt set modellen til salg brugt hos Kystbanen til ca kr. 1.500,- . . . men om den er solgt nu, det ved jeg desværre ikke.
Tobran
Jeg har købt 1201 og 1202 på QXL for hhv. 1000,- og 1100,- kr. Begge numre er jævnligt til salg på QXL.
Helweg
Ok tak for hjælpen .... jeg giver ikke over 2500 for den ... 1202 gav jeg kun 1100 for
Skal til Skørring, så der må jeg vel bare kikke efter den ... og på QXL
Hilsen
Kim Helweg Madsen
Spor0shoppen.dk
Jan Nøhrgaard
Debattør
Jeg mener at kunne huske at Togdillen (modeltog.dk) solgte MY 1201 & 02 for 1800 kr i en en lang periode. Vist noget med , at forretningen havde købt restoplaget, og dumpede prisen til stor irritation for konkurrenterne. Men, der var masser af MY 1200 til folket til en rimelig pris. De er ikke længere at finde på forretningens hjemmeside, men hvem ved om de stadig har nogle eksemplarer tilbage.
Mener også at have set et eksemplar hos. Kystbanen til 1250 kr godt nok AC, men det er jo det mindste problem. Den står ikke i brugt afdelingen så vidt jeg husker. Det er billigt og så får du 24 md reklamationsret med i købet Priserne på 3000 ,- for DC og 3600,- for AC udgaverne er vejledende. Så intet galt i det.
De bedste hilsner
Jan
Skovsøekspressen
Hvis du ikke allerede har opdaget det, så er der, ganske vist MY 1202 (men den kan jo omlitreres), denne her til salg nu på QXL. Prisen er rimelig (800 kr. lige nu);
www.qxl.dk/pris/modelhobby-rc/dansk/dsb/heljan-frichs-dsb-my-1202-til-di...
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
claussand
montør
Hej,jeg har lige sat en til salg på qxl Hilsen sandjensen
Skovsøekspressen
Og auktionen er her;
http://www.qxl.dk/pris/modelhobby-rc/dansk/dsb/heljan-frichs-dsb-my-1201...
Mvh
Claus