Picture

Helweg

Indlæg: 316

PB  Blog  Hjemmeside

ER KØBT .........!! Heljan MY 1201 !! (DC)

KØBE !!  Heljan MY 1201  !!

Jeg er ude efter MY 1201 Fra Heljan

 

 

__________________

Hilsen

Kim Helweg Madsen

Spor0shoppen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Spor23 i Tåstrup er en mulighed. Han har vist et lille lager stadigvæk. 

__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Helweg

Indlæg: 316

PB  Blog  Hjemmeside

Ikke i følgende af hans hjemmeside .... men kan godt bruge den brugt

__________________

Hilsen

Kim Helweg Madsen

Spor0shoppen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Hej Kim,

Det ser ud som om at På Sporet har den? Rettelse - det var i AC... Men det er jo nemt at lave om med netop Heljan? 

Prisen må dog siges at være i den høje ende - men den er måske nok ved at være sjælden?

Mvh,

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

peterw skrev:

Hej Kim,

Det ser ud som om at På Sporet har den? Rettelse - det var i AC... Men det er jo nemt at lave om med netop Heljan? 

Prisen må dog siges at være i den høje ende - men den er måske nok ved at være sjælden?

Mvh,

Peter

Det er en AC model,  men slæbeskoen man naturligvis afmonteres. 

__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Helweg skrev:

Ikke i følgende af hans hjemmeside .... men kan godt bruge den brugt

 Jeps, men jeg har selv erhvervet mig 1202. Her blev jeg også præsenteret for 1201, som jeg dog ikke købte, og vi taler altså DC. Som, Johnny også skriver om sin hjemmeside, har han mere i butikken end det der vises på siden. Det er da et forsøg værd. Smile God jagt

__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Kan også anbefale at holde udkig på de modeltogsmarkeder, der kommer her i den nærmeste fremtid (Skørring, Kalundborg, legetøjsmarkedet Frederiksberg), hvor der måske er et af dem der passer godt rent geografisk. 

Jeg gav i sin tid selv 1400 kr. for en spritny MY 1201, da der lige pludselig var en hel masse ude på markedet. 3500-4000 kr. er efter min mening en helt urealistisk pris, med mindre man har penge i overskud  Wink

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 1 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.720

PB

Der er denne her til salg på DBA:

http://www.dba.dk/modeltog-heljan-dsb-my-1201/id-1007081011/

Men billig, det er den desværre ikke helt Sad

Jeg har på et tidspunkt set modellen til salg brugt hos Kystbanen til ca kr. 1.500,- . . . men om den er solgt nu, det ved jeg desværre ikke.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Tobran

Indlæg: 184

PB  Hjemmeside

Jeg har købt 1201 og 1202 på QXL for hhv. 1000,- og 1100,- kr. Begge numre er jævnligt til salg på QXL.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Helweg

Indlæg: 316

PB  Blog  Hjemmeside

Ok tak for hjælpen .... jeg giver ikke over 2500 for den ... 1202 gav jeg kun 1100 for Smile  

Skal til Skørring, så der må jeg vel bare kikke efter den ... og på QXL

__________________

Hilsen

Kim Helweg Madsen

Spor0shoppen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Jeg mener at kunne huske at Togdillen (modeltog.dk) solgte MY 1201 & 02 for 1800 kr i en en lang periode. Vist noget med , at forretningen havde købt restoplaget, og dumpede prisen til stor irritation for konkurrenterne. Men, der var masser af MY 1200 til folket til en rimelig pris. De er ikke længere at finde på forretningens hjemmeside, men hvem ved om de stadig har nogle eksemplarer tilbage. 

Mener også at have set et eksemplar hos. Kystbanen til 1250 kr godt nok AC, men det er jo det mindste problem. Den står ikke i brugt afdelingen så vidt jeg husker. Det er billigt og så får du 24 md reklamationsret med i købet Smile Priserne på 3000 ,- for DC og 3600,- for AC udgaverne er vejledende. Så intet galt i det.

__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Hvis du ikke allerede har opdaget det, så er der, ganske vist MY 1202 (men den kan jo omlitreres), denne her til salg nu på QXL. Prisen er rimelig (800 kr. lige nu);

www.qxl.dk/pris/modelhobby-rc/dansk/dsb/heljan-frichs-dsb-my-1202-til-di...

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

claussand

montør

Indlæg: 4

PB

Hej,jeg har lige sat en til salg på qxl Smile Hilsen sandjensen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Og auktionen er her;

http://www.qxl.dk/pris/modelhobby-rc/dansk/dsb/heljan-frichs-dsb-my-1201...

Mvh

Claus

 

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.