Picture

Nordvestbanen

skole

Indlæg: 262

PB

DSB N 202 fra Roco til AC digital drift

BilledeHej,

jeg har en DSB N 202 fra roco tilsalg da den ikke passer ind i min tids epoke, købte den pga at det er en flot maskine men den har bare bare fået lov til at ligge i æsken og det er syndt så derfor sælges den det står som ny små delene er ikke påmonteret. pris 999,-

 

 

Mvh Lennart

__________________

Lennart
 
DSB / OHJ / Raillion /
Spor: Marklin C skinner.
Epoke: 1990 og op...

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Til orientering, så fik jeg 800 kr. for min Roco AC N 202, hvor jeg havde monteret en mere uptodate lokpilot decoder. Den var praktisk taget ikke brugt. Der er efterhånden ret mange N-maskiner i omløb, specielt efter at Märklins med lyd er kommet ud i både en alm. og en patineret udgave. Rocos model er bestemt flot og velkørende, men der er den ulempe at man skal selv montere røgplader mm, hvis man vil have den mest almindelige udgave af N-maskinen. Det slipper man for med Märklins, hvor den uden lyd er faldet noget i pris. Det var i øvrigt derfor jeg gik af med min Roco og havde håbet på 1000-1200 kr. Men det var der ingen der ville give Sad

Til sammenligning er der en på QXL, der har den digitale Märklin N uden lyd til salg for 995 kr. netop nu.

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.