Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.710

PB  Hjemmeside

Wiking 2019

https://www.wiking.de/uploads/assets/de/download_document_19_1.pdf

mvh,
Gert (fra Holland)

 

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 1 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

Tak for linket    :Cool

Jeg er måske lidt naiv, men jeg håber hvert år på at finde almindelige hverdagsbiler af bl.a. japansk og engelsk fabrikat blandt nyhederne, gerne biler fra 1970'erne og fremad.
Til gengæld er der vist ikke flere tyske biler tilbage - uanset årgang - som der ikke allerede er udgivet H0-modeller af i indtil flere versioner....

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

cbt skrev:

Tak for linket    :Cool

Jeg er måske lidt naiv, men jeg håber hvert år på at finde almindelige hverdagsbiler af bl.a. japansk og engelsk fabrikat blandt nyhederne, gerne biler fra 1970'erne og fremad.
Til gengæld er der vist ikke flere tyske biler tilbage - uanset årgang - som der ikke allerede er udgivet H0-modeller af i indtil flere versioner....

Apropos, så gætter jeg på, at de nedenfor viste bilmodeller også fandtes i Tyskland:

Billede

1970'er biler som: Chrysler Sunbeam, Renault 6, Datsun 100A, Datsun 120Y, Honda Civic, Austin Maxi, Austin Allegro, Citroën GS, Morris 1100, Vauxhall Viva, Peugeot 104, Subaru Leone, Talbot Horizon, Toyota Corolla, Toyota Carina, Daf 66, Fiat 128, Fiat 128 Coupe, Volvo 142, Mazda 323, Mazda 626, Saab 99, Simca 1100, Simca 1309...

1970'er lastbiler som: Bedford J, Bedford TK, Bantam Karrier...

Der er nok at tage fat på - som ikke er tysk  Wink

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.710

PB  Hjemmeside

https://blog.wiking-neuheiten.de/tag/wiking-neuheiten-2019/

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.