Det er da fedt, så kan man få en pokal med sølvmarkeringer med i købet......
Givet at han foretager alle mck reparationer, mon så ikke spørgsmålet skal være:
Hvad er jeres erfaringer med Mck reparationer.
Jeg har ikke hørt nogen klage.
Den ene gang somjeg har haft brug for det (MR-togsæt der ikke ville køre - holdt stille og larmede), det blev sendt ind til Dekas og kom retur efter en uge - derefter alt ok.
Det var forhandleren Kystbanen der foreslog at jeg sendte det direkte for at spare begge parter for tid (og porto)
Bag denne facade er en meget professionel modeltogsentusiast, bl.a. arrangør af årets SPOR 1 træf i Vamdruphallerne i år.
Det er Tommy Laas der står bag, der som man kan se har overtaget Witzel og meget andet som forhandler. Så man kan roligt sende sit tog afsted til reparation.
Det er jeg glad for at høre, trods alt Så er der da et lille håb.
Min Mz peb/hylede, når den drejede til venstre, og den har han haft siden slutningen af april. Alle har travlt, og jeg har skrevet, at det ikke haster, så først efter fem måneder skriver jeg til ham. Han har misforstået mailen (Mz var omkring Dekas først, og Tommy troede den skulle retur til Mck), så han lover at kigge på den med det samme og sende det indenfor et par dage. Halvanden måned senere skriver jeg for at høre, hvad der sker. Han kan ikke finde fejlen, så han har rekvireret et nyt lokomotiv, skriver han, og håber at have det inden for få dage. Og nu er der så gået fem uger igen.
Forhåbentlig er det en enlig svale, men jeg er lidt bekymret for, at jeg ikke ser mit lokomotiv igen (
Vis dit lokomotiv er så nut at det er unner reklamationsret, så klag til butikken og bed dem om at udbedre fejlen. Kan de ikke det indenfor et rimeligt tidsrum, må de give dig et annet eksemplar, eller pengene retur. Alt det her med selv at sende frem og tilbage til en leverandør, eller dennes reparatør, skal så vit muligt undgås.
Kim Stapelfeldt
Befalingsmand
Holbæk
Indlæg: 376
Er det en forhandler / forretning ?
Har aldrig hørt om det navn i modeltogs sammenhæng :)
Bent_P
Jyllands hovedstad
Indlæg: 1.648
Mon ikke det er https://vltd.dk/ ?
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
jkp4100
Bygningskonstruktør
Indlæg: 201
Korrekt Bent P. Vamdrup Laser Teknik Design.
Jeg ved heller ikke, hvordan det egentlig hænger sammen, men han reparerer, så vidt jeg har forstået, alt McK's materiel.
Treskinne (desværre)/Afprøver to-skinne/Digital (DCC)/IB
TogSvendsen
Indlæg: 466
Det er da fedt, så kan man få en pokal med sølvmarkeringer med i købet......
Givet at han foretager alle mck reparationer, mon så ikke spørgsmålet skal være:
Hvad er jeres erfaringer med Mck reparationer.
Jeg har ikke hørt nogen klage.
fkm
IT-Systemadministrator
Indlæg: 616
Det er da fedt, så kan man få en pokal med sølvmarkeringer med i købet......
Givet at han foretager alle mck reparationer, mon så ikke spørgsmålet skal være:
Hvad er jeres erfaringer med Mck reparationer.
Jeg har ikke hørt nogen klage.
Den ene gang somjeg har haft brug for det (MR-togsæt der ikke ville køre - holdt stille og larmede), det blev sendt ind til Dekas og kom retur efter en uge - derefter alt ok.
Det var forhandleren Kystbanen der foreslog at jeg sendte det direkte for at spare begge parter for tid (og porto)
Mvh
Flemming
H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker
Steffen Dresler
NIL
Indlæg: 278
Kære alle
Bag denne facade er en meget professionel modeltogsentusiast, bl.a. arrangør af årets SPOR 1 træf i Vamdruphallerne i år.
Det er Tommy Laas der står bag, der som man kan se har overtaget Witzel og meget andet som forhandler. Så man kan roligt sende sit tog afsted til reparation.
Med venlig hilsen
Steffen Dresler
Steff
jkp4100
Bygningskonstruktør
Indlæg: 201
Det er jeg glad for at høre, trods alt
Så er der da et lille håb.
Min Mz peb/hylede, når den drejede til venstre, og den har han haft siden slutningen af april. Alle har travlt, og jeg har skrevet, at det ikke haster, så først efter fem måneder skriver jeg til ham. Han har misforstået mailen (Mz var omkring Dekas først, og Tommy troede den skulle retur til Mck), så han lover at kigge på den med det samme og sende det indenfor et par dage. Halvanden måned senere skriver jeg for at høre, hvad der sker. Han kan ikke finde fejlen, så han har rekvireret et nyt lokomotiv, skriver han, og håber at have det inden for få dage. Og nu er der så gået fem uger igen.
Forhåbentlig er det en enlig svale, men jeg er lidt bekymret for, at jeg ikke ser mit lokomotiv igen
(
Treskinne (desværre)/Afprøver to-skinne/Digital (DCC)/IB
Bent_P
Jyllands hovedstad
Indlæg: 1.648
Vis dit lokomotiv er så nut at det er unner reklamationsret, så klag til butikken og bed dem om at udbedre fejlen. Kan de ikke det indenfor et rimeligt tidsrum, må de give dig et annet eksemplar, eller pengene retur. Alt det her med selv at sende frem og tilbage til en leverandør, eller dennes reparatør, skal så vit muligt undgås.
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner