Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

RTS Greenkeeper 2021

https://www.rts-greenkeeper.de/wp-content/uploads/2021/01/RTS-Greenkeeper-Neuheiten-Katalog-Maerz-2021.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Litra P

Indlæg: 1.852

PB

Hej Gert,

Tak for linket. Dette startede naturligvis øjeblikkelig en tankeproces hos mig. Hvilket "apparat" er det bedste indenfor denne kategori. Som altid er der en eller anden tysk nørd, der har lavet en test (20 minutter lang) af dem som er til at få fat i.

And the winner is the RTS Greenkeeper:

https://youtu.be/m6Twe-g6ycU

Venlig hilsen

Lars

__________________

Märklin C, Digital, C-spor, Danmark, epoke III...

Like 1 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Litra P skrev:

Som altid er der en eller anden tysk nørd, der har lavet en test (20 minutter lang) af dem som er til at få fat i.

And the winner is the RTS Greenkeeper:

https://youtu.be/m6Twe-g6ycU

Og med youtube autotext har man gratis underholdning og forvirring Smile ....  

Bortset fra det hvad bruger I til visne blade under nåletræer ?  har ledt efter et egnet materiake så må nok igang igen med noget savsmuld, maling og ovntørring... kan måske kombineres med lasagne ?

 

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 590

PB  Blog

Jeg har indsamlet visne bøgeblade og givet dem en tur i en blender; der breder sig en duft af frisk tobak i lokalet når man blender dem. Luke Towan fra Youtube bruger samme metode og det ser ret fornuftigt ud det han laver.

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

jng

Viby J

Indlæg: 48

PB

Snuden skrev:

Jeg har indsamlet visne bøgeblade og givet dem en tur i en blender; der breder sig en duft af frisk tobak i lokalet når man blender dem. Luke Towan fra Youtube bruger samme metode og det ser ret fornuftigt ud det han laver.

Kan du / nogen huske hvilken video det er i?  Smile

Jeg vil gerne se dem alle men lige nu har jeg brug for at se noget om det med blendede blade

 

 

__________________

 

Mvh Jan

Like 0 kan lide
Top

Picture

Perseus

Greve

Indlæg: 77

PB

Han blender i mange videoer, ligesom han gerne graver lidt jord op i baghaven, tørrer det og sier det til grundmateriale. 

__________________

Hilsen

Lars

 

H0 på 2-skinne - Generelt dansk fra 1980 og frem - Redaktør for FdMJK

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 590

PB  Blog

jng skrev:

Snuden skrev:

Jeg har indsamlet visne bøgeblade og givet dem en tur i en blender; der breder sig en duft af frisk tobak i lokalet når man blender dem. Luke Towan fra Youtube bruger samme metode og det ser ret fornuftigt ud det han laver.

Kan du / nogen huske hvilken video det er i?  Smile

Jeg vil gerne se dem alle men lige nu har jeg brug for at se noget om det med blendede blade

 

Der er meget lidt i det.

  1. Find visne blade.
  2. Tør de visne blade.
  3. Bag dem i ovnen for at slå svampesporer ihjel.
  4. Blend dem.
__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

jng

Viby J

Indlæg: 48

PB

tak

__________________

 

Mvh Jan

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.