Picture

Kim Stapelfeldt

Befalingsmand

Holbæk

Indlæg: 376

PB

Roco my 1124

En hurtig forspørgsel...: hvilken type dekoder er der monteret i de første my 1124 fra roco..? Ville gerne have indlæst den nye lyd fra loksound, men tænker den dekoder må være af en gammel type, der ikke har plads til de noget mere omfattende lydfiler fra loksounds...
Like 0 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

3,5 esu loksound, og jo det kan Rene godt ligge ind, har i hvert fald gjort det i 2 af mine Smile

http://m.youtube.com/watch?v=TKKKXx69JEs Fra mobilen, så måske det ikke virker, så find det under: agnehne på youtube

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 0 kan lide
Top

Picture

Kim Stapelfeldt

Befalingsmand

Holbæk

Indlæg: 376

PB

Super... Så er der styr på det... Takker... Smile
Like 0 kan lide
Top

Picture

Ole Vedel

Indlæg: 1.157

PB  Blog  Hjemmeside

Kim Stapelfeldt skrev:
En hurtig forspørgsel...: hvilken type dekoder er der monteret i de første my 1124 fra roco..? Ville gerne have indlæst den nye lyd fra loksound, men tænker den dekoder må være af en gammel type, der ikke har plads til de noget mere omfattende lydfiler fra loksounds...
I min 1124, anskaffet lige da den kom frem sidder der en version 2' det samme gør der i 1116 Mvh. Ole Vedel
Like 0 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

dooh... fik godt nok min et halvt år efter den kom, og den anden lidt senere, men det er 3,5 :-) 

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 0 kan lide
Top

Picture

Kim Stapelfeldt

Befalingsmand

Holbæk

Indlæg: 376

PB

Ole Vedel skrev:
Kim Stapelfeldt skrev:
En hurtig forspørgsel...: hvilken type dekoder er der monteret i de første my 1124 fra roco..? Ville gerne have indlæst den nye lyd fra loksound, men tænker den dekoder må være af en gammel type, der ikke har plads til de noget mere omfattende lydfiler fra loksounds...
I min 1124, anskaffet lige da den kom frem sidder der en version 2' det samme gør der i 1116 Mvh. Ole Vedel
Kunne godt tyde på min har samme dekoder så, for det er også en af de første... Kan være det ender med en opgradering til esu v4, så man kan få alle de muligheder med, som den indeholder,.... Især den tidligere omdiskuterede mulighed for, at motoren kører op i højt trin og maskinen så efterfølgende accelerer langsomt med op, lyder jo helt fantastisk på de klip loksound har lagt ud.. Smile
Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.