Picture

alinghi

Marineoverkonstabel i søværnet

Indlæg: 25

PB  Blog

roco 68371 orientrot

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i et roco 103 RO68371 elloks henne, ved godt det er udgået, men det kunne jo være man var heldig:-).

 

På forhånd tak

 

Mvh Flemming

Like 0 kan lide
Top

Picture

E 978

Transport

Horsens

Indlæg: 15

PB

Smile

Ebay Flemming, ebay.de.

http://www.ebay.de/itm/Roco-68371-Elektrolokomotive-BR-103-DB-AG-H0-/190687976611?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item2c65e39ca3

Men som ny modelbaner ville jeg nu nok hellere købe skinner, fremfor dyre lokomotiver,

evt. märklins 3358 eller 37572. Plus evt. dekoder, Hilsen Bjarne   Smile

 

 

Venlig hilsen Bjarne

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

alinghi skrev:

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i et roco 103 RO68371 elloks henne, ved godt det er udgået, men det kunne jo være man var heldig:-).

 

På forhånd tak

 

Mvh Flemming

Hej Flemming,

Jeg vil absolut anbefale Ebay. Når man er heldig, så kan denne Roco AC model af og til lok købes for omkring kr. 1.000,- ! Dog ligger prisen normalt nærmere de Kr. 1.500,-

Jeg er selv AC mand og jeg er meget stor fan af Roco´s modeller. Men når det kommer til BR103 lokomotivet, så hælder jeg faktisk helt personligt mere til Märklin nyere modeller. De er faktisk efter min mening en lille smule mere detaljerede og så kører de også helt fantastisk (Men det gør Roco´s absolut også) Prøv at kigge på Märklin varenr. 39172. Det har jeg selv i samlingen og er meget glad for det Smile

God jagt :-) 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.