Katalog 2018: http://www.regionsetcompagnies.fr/media/catalogue/2018/catalogue-maquettes-carton-regions-et-compagnies-2018_web.pdf
mvh,
Gert (fra Holland)
Kastrup
De har da virkelig nogen spændende sager
Hilsen Jan
Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.
ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse
a62213
Virkelig mange fede bygninger.
Er det plast, eller pap?
Dans epoke 3
Tillig spor system
Tortoise switch motorer
Ecos
Fast anlæg med mulighed for tilkobling af moduler under planlægning
Skott
Ingeniør
Ja, der er godt nok mange flotte bygninger - flere mulige som danske
Med venlig hilsen
Skott
henho
It-konsulent
Ringkøbing
Hundedyre - men dejlige
MVH
Henrik
2-skinne, dansk, epoke3b, medlem af SdMJK
Bruger Z21 på hjemmebanen.
Torndahl
Det er præget karton, patineret og udskåret med laser, som anført på forsiden af kataloget, og man anbefaler at lime det med trælim!
Mvh
LT
LT
DCC, DSB og DB 1945-64.
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
Hej er det bare mig som syntes at huse mv. er en klasse over hvad man har set før, jeg må indrømme at jeg kommer tilbage gang på gang for at kikke i dette katalog
bla. syntes jeg ikke at have set andre lave så skæve vinkler og naturlige tilbygninger som tilfældet er her så med andre ord flot med flot på.
vh Andersen
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Nej, det er ikke bare dig: Jeg har det på helt samme måde.
Men andre kan også være med i kategorien "skæve og naturlige tilbygninger": Prøv at bruge (lang) tid på Müllers Bruchbuden - det er en anden producent, Gert præsenterede os for for et par år siden.
MVH
Lars
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
Hej Lars tak for link, ja det ser også spændende ud der vil jeg også bruge "lidt" tid der er altså flere der kan det med laser huse/tilbehør, er der nogle der ved/har set eksempler på en vellykket sammenblanding af kundstof og pap huse ?
vh Andersen