Picture

hpe1

it-konsulent

Maribo

Indlæg: 34

PB

Mini åbenhus i NFMJK den 22-10-2015 kl 19,00

 

 

 

Mini åbenhus for modeljernbanen interesseret på Lolland Falster

i

Nykøbing F. Modeljernbane klub

Englandsvej 8 1. sal

Nykøbing F

Torsdag den 22-10-2015 kl 19,00

 

Som et nyt tiltag i Nykøbing F. Modeljernbaneklub holde vi hen over vinteren en række mini åbenhus engagementer, for alle modeljernbane interesseret på Lolland og Falster, også dem der ikke er medlem af klubben

Det første er torsdag den 22 oktober kl 19,00-22,00

Temaet for den aften vil være et besøg af modelbygger Sami Rubini fra Perfecttrain

Sami beskrives sig selv sådan her

Til daglig arbejder jeg med elektronik og film og i min fritid installerer jeg elektronik i modeltog, kørelys, færdigmeldeblink og dørmelder, rotorblink mm. Jeg forbedrer kørerevner så selv det dårligste tog vil køre perfekt. Desuden maler jeg vogne helt fra bunden af, både indvendigt og udvendigt.

Jeg er medlem af Märklinklubben på Sjælland og 3.modul.

Jeg har altid været bidt af tog og købte mit allerførste tog da jeg var 12 år. Men, når det så kom til at få installeret lys i toget, var der ikke nogle butikker der kunne levere et godt resultat, f.eks. flimrede lyset i vognene. Derfor gik jeg meget hurtigt selv i gang med at rode med det og har nu gjort det i 8 år.

Jeg tager forskellige vogne og lokomotiver med, så man kan se, hvordan togene også kan se ud, med fuldt lys og bemaling

Nogle at de ting Sami har lavet kan se på www.perfecttrains.com

Den samme aften vil det være muligt at komme med sit eget tog og køre på klubbens anlæg

Det kræver blot at det er et 3 skinne digitalt tog.

Der vil også være udstilling af nogen af klubbens medlemmers modelbanemoduler ( 2 skinne Fremo standart,) samt spor 1

Benyt denne mulighed har at mødes med andre med samme interesse som dig selv. 

Vel mødt

Følg os på Facebook www.facebook.com/nfmjk

 

__________________

Hilsen

HPE

Märklin, Tysk mest epoke 2og 3 samt lidt dansk epoke 3-4, Windigi-Pet 2015, CS1, ESU ECOS 50200

Like 0 kan lide
Top