Hej på Sporskiftet.
Har lidt problemer med den seneste opdatering, til sporprogrammet fra Marklin 60521.
Den seneste opdatering til 60521 patch_setup_sp70, medføre efter instalering, at programmet ikke vil starte op.
Selvom computeren har genstartet. Har endog, af et par omgange, geninstalleret programmet, men med selvsamme resultat efter opdatering med patch_setup-sp70.
Er der andre der oplever selvsamme problemstilling? Og er der eventuelt nogle af jer, der har en løsning på problemet.
Mvh
Hans Henrik.
Lollandsbanen i model!
bqg
Hej Hans Henrik
Jeg er ked af at sige det, men hvis du har købt Märklins Sporplansprogram, har du skudt dig selv i foden.
Det er Wintrack i en begrænset Märklinudgave, men til samme pris som den Wintrack.
Jeg gjorde det samme selv for år tilbage, men har senere købt Wintrack.
Jeg havde dog nogle problemer med programmet, jeg skrev til Märklin og de hjalp.
Hvor har du fået den opdatering?
Har du prøvet at slette folderen som programmet ligger i og installere det på ny?
Har du lavet en genoprettelspunkt inden du indstallerede opdateringen?
Hans Kurt Hansen
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
TogSvendsen
Den er begrænset til Märklins spor. Den er ikke funktionsmæssigt begrænset. Så bygger man kun i f.eks. C-spor, så mærker man aldrig forskellen.
Man kan opgradere til den fulde Wintrack for samme beløb, som det koster at opgradere en ældre Wintrack til nyeste. Skriv evt. til Wintrack og hør nærmere: http://wintrack.de/
Hans Henrik
Maskinmester.
Hej Hans Kurt Hansen.
Det er nu ikke fordi, at jeg har haft problemer med programmet i almindelighed, og egentligt har det opfyldt behovet, nemlig at planlægge inden der bygges. Programmet købte jeg i 2012, og der har undervejs været lidt opdateringer, der kan hentes fra marklins hjemmeside. Disse opdateringer, har alle fungeret upåklageligt.
Jeg skal ikke kunne udtale mig, i forhold til andre sporlægningsprogrammer, idet jeg ikke besidder disse.
Og er egentligt godt tilfreds med, måden hvorpå ”Gleisplanung 2D/3D ” version 60521 virker.
Den seneste opdatering, forholder det sig dog anderledes med. 60521 patch_setup-sp70.
https://www.maerklin.de/de/service/downloads/produktunterstuetzung/
Opdateringen er nederst, på pågældende side.
Jeg har forsøgt, det du beskriver, men det ender nok med, at jeg retter henvendelse til Marklin.
Tak for dit svar.
Grunden til opdatering, var også i håbet om, at de nye kurveskiftespor 24771 og 24772 var at finde i "sporlisten".
Lollandsbanen i model!
bqg
Grunden til opdatering, var også i håbet om, at de nye kurveskiftespor 24771 og 24772 var at finde i "sporlisten".
Hvis ikke kan du selv oprette dem med 'Gleis erzeugen'.
Jeg hjælper gerne med hvordan når du får programmet op igen.
Hans Kurt Hansen
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
Himmerlandsbanerne
Suldrup
Lidt om hvordan R3 kurveskifter kan laves
http://www.ibschneider.de/phpBB2/viewtopic.php?t=2756
med venlig modeltog hilsen
Ivan
2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6
sporplaner