Picture

Hans Henrik

Maskinmester.

Indlæg: 93

PB

Marklin Sporprogram 60521.

Hej på Sporskiftet. Smile

Har lidt problemer med den seneste opdatering, til sporprogrammet fra Marklin 60521.

Den seneste opdatering til 60521 patch_setup_sp70, medføre efter instalering, at programmet ikke vil starte op.

Selvom computeren har genstartet. Har endog, af et par omgange, geninstalleret programmet, men med selvsamme resultat efter opdatering med patch_setup-sp70.

Er der andre der oplever selvsamme problemstilling? Og er der eventuelt nogle af jer, der har en løsning på problemet.

Mvh

Hans Henrik.

__________________

Lollandsbanen i model!

Like 0 kan lide
Top

Picture

bqg

Indlæg: 1.102

PB

Hej Hans Henrik

Jeg er ked af at sige det, men hvis du har købt Märklins Sporplansprogram, har du skudt dig selv i foden.
Det er Wintrack i en begrænset Märklinudgave, men til samme pris som den Wintrack.

Jeg gjorde det samme selv for år tilbage, men har senere købt Wintrack.
Jeg havde dog nogle problemer med programmet, jeg skrev til Märklin og de hjalp.

Hvor har du fået den opdatering?
Har du prøvet at slette folderen som programmet ligger i og installere det på ny?
Har du lavet en genoprettelspunkt inden du indstallerede opdateringen?

__________________

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 0 kan lide
Top

Picture

TogSvendsen

Indlæg: 436

PB

bqg skrev:
Det er Wintrack i en begrænset Märklinudgave, men til samme pris som den Wintrack.

Den er begrænset til Märklins spor. Den er ikke funktionsmæssigt begrænset. Så bygger man kun i f.eks. C-spor, så mærker man aldrig forskellen.

Man kan opgradere til den fulde Wintrack for samme beløb, som det koster at opgradere en ældre Wintrack til nyeste. Skriv evt. til Wintrack og hør nærmere: http://wintrack.de/

Like 0 kan lide
Top

Picture

Hans Henrik

Maskinmester.

Indlæg: 93

PB

 

Hej Hans Kurt Hansen.

 

Det er nu ikke fordi, at jeg har haft problemer med programmet i almindelighed, og egentligt har det opfyldt behovet, nemlig at planlægge inden der bygges. Programmet købte jeg i 2012, og der har undervejs været lidt opdateringer, der kan hentes fra marklins hjemmeside. Disse opdateringer, har alle fungeret upåklageligt.

 

 

Jeg skal ikke kunne udtale mig, i forhold til andre sporlægningsprogrammer, idet jeg ikke besidder disse.

 

Og er egentligt godt tilfreds med, måden hvorpå ”Gleisplanung 2D/3D ” version 60521 virker.

 

 

Den seneste opdatering, forholder det sig dog anderledes med. 60521 patch_setup-sp70.

 

 

 

https://www.maerklin.de/de/service/downloads/produktunterstuetzung/

 

 

 

Opdateringen er nederst, på pågældende side.

 

 

Jeg har forsøgt, det du beskriver, men det ender nok med, at jeg retter henvendelse til Marklin.

 

 

Tak for dit svar.

Grunden til opdatering, var også i håbet om, at de nye kurveskiftespor 24771 og 24772 var at finde i "sporlisten".

__________________

Lollandsbanen i model!

Like 0 kan lide
Top

Picture

bqg

Indlæg: 1.102

PB

Hans Henrik skrev:

Grunden til opdatering, var også i håbet om, at de nye kurveskiftespor 24771 og 24772 var at finde i "sporlisten".

Hvis ikke kan du selv oprette dem med 'Gleis erzeugen'.
Jeg hjælper gerne med hvordan når du får programmet op igen.

__________________

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Lidt om hvordan R3 kurveskifter kan laves

http://www.ibschneider.de/phpBB2/viewtopic.php?t=2756

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.