mvh,
Gert (fra Holland)
__________________
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
Lørdag d. 24/1/2015 - 17:34
Vist 1.667 gange
mvh,
Gert (fra Holland)
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
Skott
Ingeniør
Indlæg: 1.955
Lokomotivet kunne godt minde en del om en G III, men tenderen har en aksel for meget...
Med venlig hilsen
Skott