Picture

BR 03.10

Indlæg: 1

PB

Mangler en lygte til Märklin 3419 serie 49

Halløj,Under rensning eller transport af denne Märklin, er den ene lygte røget af. Jeg har ikke kunne finde en sådan nogen steder. Modellen er en 3419, som er solgt i flere udgaver. Jeg har brug for jeres hjælp, hvis nogen kunne guide mig, til en der kunne fikse den, eller kunne sælge mig stumpen. På forhånd tak. Mvh Hans    Märklin 3419

Märklin 3419

   
Like 0 kan lide
Top

Picture

Lincoln

Indlæg: 289

PB

Prøv at søge på denne side: https://weinert-modellbau.de/

De har rigtig mange løsdele, som man ikke finder hos Märklin. Jeg mener dog at man skal bestille for mindst 20€ på siden. Men nar du har fundet lygten i deres katalog, så søger du blot på nummeret på Google. "Weinert 12345".

Sådan fandt jeg et nyt håndhjul til mit gamle Borsig lok.

__________________

CS2 & Märklin 3-skinne

Like 0 kan lide
Top

Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 405

PB

Du smutter ned til din lokale Märklin forhandler og beder ham om at bestille E761600. Det er en standard reservedel, der har det med at falde ud. Den burde ikke koste ret meget.

Thomas

Like 0 kan lide
Top

Picture

E 978

Transport

Horsens

Indlæg: 15

PB

Hejsa. 

Findes som reservedel fra Marklin . Reservedelsnummer 22899 eller 228990 Abdeckung .

Går du på eBay.de skriver Marklin 3419 , går ned af siden , finder du den til salg der.

kh Bjarne 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.