Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Lux 9136 / Midterlederer renser

Er der erfaring at hente på den Lux model.

http://www.lux-modellbau.de/cms/front_content.php?idart=193

 

Og hvis man har en skinnerenservogn, virker så indbygningsartiklen 9029 ?

http://www.lux-modellbau.de/cms/front_content.php?idcat=259 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Er tilfreds med stövsuger voen, men ikke börstevogn, den ridser skinnerne efter min mening.

Midter leder pudser vil jeg väre bekymret ved at anvende idet midter leder er ret blöd i metallet, men med forsigtighed kan det nok gå

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Jeg har også fundet ud af, at 9029 ikke fungerer i skinnerensevognen / 9131 sammen med børsten, da den skal fjernes for at skaffet plads.

Så det er enten 9136 eller intet.

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

hxmiesa

Software Engineer

Bilbao Spain

Indlæg: 993

PB  Hjemmeside

Midterlederen skal absolut slet ikke renses nogensinde, aldrig! Wink

Den er i praksis og design "selvrensende", naar man anvender normale stroemoptagere.
Og som ogsaa naevnt saa er metallet saerdeles bloedt, saa der maa absolut ikke bruges abrasive midler!!!

 

__________________

Venlig hilsen
Henrik Hoexbroe
TOG -i lange baner!

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.