Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Kombi Modell 2018

Nye vogne med container: https://kombimodell.waggonfabrik.eu/kombimodell.html

Løse containers, udelukkende tilgængelig på: https://www.huenerbein.de/modelleisenbahn-H0/kombimodell-neu-eingetroffen-114/

mvh,
Gert (fra Holland)

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Jeg elsker Kombimodell modellerne og i lige så høj grad deres containers, tankcontainers, trailers og veksellad.

MEN jeg synes altså at de bør gøre noget ved at udsende nogle af alle de andre vogn typer, som de efterhånden i mange år nu har reklameret for. F.eks T5 vognen, som blev fremvist på Nürnberg messen for ca 5 år siden (Så vidt jeg husker)

Jeg tror der er flere af os, der nu har hvad vi skal bruge af T4.0, T4.1. og T4.2 vogne Wink

PS:
Det er nogle voldsomt "voksne" priser de har på de løse containers Stare

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Priserne på containerne er faktisk høje. Men containerne er meget detaljerede. Du kan sætte nogle af disse containerne direkte i syne. Og så mindre detaljerede containerne (og derfor billigere) i baggrunden for dit layout.

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Gert skrev:

Priserne på containerne er faktisk høje. Men containerne er meget detaljerede. Du kan sætte nogle af disse containerne direkte i syne. Og så mindre detaljerede containerne (og derfor billigere) i baggrunden for dit layout.

mvh,
Gert

Hej Gert,

Ja, de er virkelig meget detaljerede.

Jeg har allerede mange af de flotte containers, veksellad, tankcontainers m.m. fra Kombimodell. Så jeg kender rigtig godt til de mange detaljer og flotte tryk.
Det er helt sikkert nogle af de flotteste modeller på markedet Smile

Kombimodell laver dog ikke selv deres containers. De får dem lavet af andre producenter som blandt andet Rietze, Albedo, AWM, Herpa, LS models m.fl. Så detaljeringsgrad og udseende kan faktisk godt variere. De mindre flotte tankcontainers er f.eks lavet af Albedo. De sælges stadig til omkring 20 Euro pr. stk. Det synes jeg er lige i overkanten.

15 Euro for en alm. 45 fods container synes jeg også er lige dyrt nok. Men der er ingen tvivl om, at jeg stadig selv vil købe nogle af dem. Fordi de er virkelig flotte og pynter meget på vogne og anlæg Smile

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.