Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

Julekalenderen 2013

Har du endnu ikke opdaget årets julekalender på www.danskmodel.dk ?
Fortvivl ikke, du kan stadig nå at være med og åbne dagens låge og hermed få et lille historisk tilbageblik på tidligere tiders modeller til danske mj'ere.

Du finder årets julekalender HER.

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

CaBrag

Pensionist

Indlæg: 214

PB  Hjemmeside

Hej Torben!

 

Jeg undrer mig over, at du tilsyneladende stadig ikke har opdaget, at der er to dage med 13. Den ene af dem er dog d. 15. Det har været sådan i de tre åer jeg har benyttet kalenderen.

Men ellers er det herligt, at se alt de gamle modeltog, som jeg selv legede med i mine drenge år i 50.erne og 60.erne.

 

God jul ønskes af 

 

Carl

Like 0 kan lide
Top

Picture

ChrKristensen

Indlæg: 187

PB

hej

til næste år kunne du så ikke gøre billedet dobbelt så størt har sku lidt svært ved a finde rundt på det lille billed

måske fordi jeg sidder på en 15" bærbar og i forvejen er nærsynet ;0) og lidt farveblind

 

men god jul

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Gå ind på hans hjemmeside og find kalenderen

Og med control & + kan Du gøre billedet så stort, som Du ønsker ...

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

ChrKristensen

Indlæg: 187

PB

øhh ja den kender jeg godt

den zoomer bare, man så skal du huske at zoome ud igen når man skal kikke på andre sites ellers er alt ting stort

men ellers tak ;0)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

Hej Carl,

og tak!

CaBrag skrev:

Hej Torben!

Jeg undrer mig over, at du tilsyneladende stadig ikke har opdaget, at der er to dage med 13. Den ene af dem er dog d. 15. Det har været sådan i de tre åer jeg har benyttet kalenderen.

Tja, det har jeg såmænd aldrig undret mig over  Sad

Kalenderen har jeg "arvet" for 10 - 12 år siden og ikke opdaget fejlen.
Jeg skiftede blot modellerne ud med nogle mere relevante til min idé - og nej, jeg har IKKE gemt billederne af de oprindelige modeller  Wink

Jeg har nu rettet lidt i kalenderbilledet så dag 15 skulle være lettere at finde.

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

CaBrag

Pensionist

Indlæg: 214

PB  Hjemmeside

Jamen så blir det alligevel jul.

 

Hilsen

 

Carl

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.