Picture

Occam

Indlæg: 583

PB  Hjemmeside

Hobbymesse 2013

Kære alle

Jeg havde en hyggelig dag på Hobbymessen lørdag og fik nogle fine sager med hjem. Jeg har samlet lidt indtryk fra tummelen på min blog: http://www.mj-blog.dk/2013/11/hobbymesse-2013/

Hvad synes du om messen?

__________________

Med venlig hilsen
- Occam

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Hej Occam

Tjek evt. denne tråd

http://www.sporskiftet.dk/forum/andre-omr%C3%A5der/topic/s%C3%A5-ses-vi-vel-i-morgen-eller-s%C3%B8ndag

PS. Har der ikke været meget stille på mj-blog.dk i lang tid?

__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Occam

Indlæg: 583

PB  Hjemmeside

Hej Jan

Jeg så godt tråden, men da den lå under Off-topic ville jeg lave en ny for fremtidens læseres skyld Smile

MJ-blog har været stille alt for længe. Kombinationen af fuldtidsjob, lang pendlertid og at blive far sidste år spiser næsten alle timer i døgnet, men det lysner lidt nu, så jeg håber at opdatere lidt oftere. Samtidig nedlægger jeg et par andre blogs og samler kræfter på MJ-blog, så der vil forhåbentligt ske lidt mere, og flere artikler vil blive flyttet derhen.

__________________

Med venlig hilsen
- Occam

Like 1 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Hej. Glæder mig til at følge med på din blog. God arbejdslyst.
__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

gemiko

40 år ved DSB og Modelbaner siden 1960

Greve

Indlæg: 139

PB  Hjemmeside

Hej Occam

Jeg vil lige give mit besyv med, Jeg og dem jeg var sammen med, havde igen en god oplevelse, det var en god messe og jeg har det fint med at der er så mange forskellige interesser repræsenteret.

Min bror og jeg selv har interesse for modeljernbane, smalspor, - han i skala H0e og jeg i IIm, men vi besøger gerne messerne hver gang selv om der ikke altid lige er noget til os i 'vores' skala'er, alene det at se hvad der rør sig, snakke med gamle bekendte og få ny inspiration og sparket lidt liv i de hjemlige hobbyprojekter igen, er af stor betydning.

Jeg er dog ikke blind for at 'nummermænd' og andre med en egen dyb 'hobbyreligion' måske ikke lige får alle behov opfyldt, men som jeg ser det er det ikke et tab, det må være bredden der først og fremmest skal være plads til på 'Hobbymessen'.

Kort og godt: endnu en god oplevelse, og ja - jeg/vi kommer igen til marts - stol på det.

__________________

Med altid venlig hilsen "- og med hyppig brug af fløjten".

Gerner

Jeg kører H0 dansk epoke (III -) IV - 2 skinne.

 Jeg bruger Lenz digital DCC.

Medlem af DE5 og FREMO.

www.gemiko.dk

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

gemiko skrev:

Hej Occam

Jeg vil lige give mit besyv med, Jeg og dem jeg var sammen med, havde igen en god oplevelse, det var en god messe og jeg har det fint med at der er så mange forskellige interesser repræsenteret.

Min bror og jeg selv har interesse for modeljernbane, smalspor, - han i skala H0e og jeg i IIm, men vi besøger gerne messerne hver gang selv om der ikke altid lige er noget til os i 'vores' skala'er, alene det at se hvad der rør sig, snakke med gamle bekendte og få ny inspiration og sparket lidt liv i de hjemlige hobbyprojekter igen, er af stor betydning.

Jeg er dog ikke blind for at 'nummermænd' og andre med en egen dyb 'hobbyreligion' måske ikke lige får alle behov opfyldt, men som jeg ser det er det ikke et tab, det må være bredden der først og fremmest skal være plads til på 'Hobbymessen'.

Kort og godt: endnu en god oplevelse, og ja - jeg/vi kommer igen til marts - stol på det.

Hej Gerner. Som betalende gæst, på omtalte messe, har jeg vel lov at have en mening uden, at være "nummermand" eller "hobbyreligiøs". At du havde en god dag er da kun godt.
__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 1 kan lide
Top

Picture

gemiko

40 år ved DSB og Modelbaner siden 1960

Greve

Indlæg: 139

PB  Hjemmeside

Hej Jan

Nu kan jeg ikke lige se hvor i min tekst du føler dig ramt, men jeg og dem jeg var sammen med, var også betalende gæster og vi/de havde en god dag på messen, og det jeg har svaret/reageret på er - hvilken oplevelse jeg havde af messen og jeg tror at det var det, efter min opfattelse, at Occam spurgte om.

Det er da kun kedeligt at du øjensynligt havde en dårlig oplevelse, om du er 'nummermand' eller 'hobbyreligiøs' det ved jeg intet om, mit svar/reaktion var ment bredere, og jeg har ikke noget ønske om at starte en, hvad der indimellem er tradition for, længere tråd/diskusion om noget der ikke har noget med vores fælles interesse at gøre.

Jeg håber at du får en bedre oplevelse på den næste messe/udstilling du deltager på.

Herefter i denne tråd: I rest my case.

__________________

Med altid venlig hilsen "- og med hyppig brug af fløjten".

Gerner

Jeg kører H0 dansk epoke (III -) IV - 2 skinne.

 Jeg bruger Lenz digital DCC.

Medlem af DE5 og FREMO.

www.gemiko.dk

 

Like 4 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.