Har jeg misset et eller andet? for min opfattelse har hele tiden være noget i retning af, at McK Bestiller og betaler Dekas for at gøre arbejdet.
Det er ikke helt forkert at det hænger sådan sammen..
Men hvis du klikker på billederne i toppen, første billede, og læser anden sætning, så står både McK og Dekas nævnt.. Hvad McK så præcis laver ift. denne model må man så gætte på.. (måske financiering?)
Jeg aner ærlig talt ikke. Jeg ved, at ExactTrain har haft modeller udviklet af Dekas i årevis. Indtil videre har de ikke været særlig klare omkring det. At de pludselig ringer til Dekas og McK overrasker mig også.
mvh, Gert
Det blir med ESU Loksound 5 eftersom Mck och Dekas använder dessa ljuddekodrar från ESU.
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Jag tror också det.
vänliga hälsningar,
Gert
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
Horsecreek
Lokomotivfører
Men hvad har McK at gøre med dette projekt?
Har jeg misset et eller andet? for min opfattelse har hele tiden være noget i retning af, at McK Bestiller og betaler Dekas for at gøre arbejdet.
Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.
mikkelwf
Men hvad har McK at gøre med dette projekt?
Det er ikke helt forkert at det hænger sådan sammen..
Men hvis du klikker på billederne i toppen, første billede, og læser anden sætning, så står både McK og Dekas nævnt..
Hvad McK så præcis laver ift. denne model må man så gætte på.. (måske financiering?)
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Jeg aner ærlig talt ikke. Jeg ved, at ExactTrain har haft modeller udviklet af Dekas i årevis. Indtil videre har de ikke været særlig klare omkring det. At de pludselig ringer til Dekas og McK overrasker mig også.
mvh,
Gert
Thomas Jespersen
Det kunne også være noget så banalt der er dele fra MCKs modeller der kan genanvendes, f.eks. boggier.
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1005/exact_train_catalog_2023_01_pdf
mvh,
Gert
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1146/exact_train_catalog_2023_09_pdf
mvh,
Gert