Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Exact Train 2022

https://exacttrain.eu/files/home_catalogus/flyer%20neuheiten%202022-01%20comprimed%20small.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Nye modeller:

NS ICR Passengercar in Era V/VI. Delivery 2022-QII.
NS Plan K Passengercar in Era III / IV. Delivery 2022-QIII.
NS Plan N Sleepingcar in Era III / IV. Delivery 2022-QIV.
NS AB7500 with lighting and figures in Era II / III. Delivery 2022-QI. 
NS AB7500 in red cross in Era II. Deliverable.
DR AB7500 passengercar in Era III. Deliverable.
DB/NS Autotransportwagen Offs55 in Era III / IV. Delivery 2022-QIV.
NS/CD Hbis with wagoncode 1940 mit 3 ribbels in Era IV / V. Delivery 2022-QIII.
DB Autoreizezüge Offehss55 in Era III / IV. Delivery 2022-QIV.
NS GS closed cargo-wagon in Era III / IV. Delivery 2022-QI.
DB GS211 / 212/213 closed cargo-wagons in Era III / IV / V. Delivery 2022-QI.
CFL / DB / DR / FS / MÁV / PKP / OSE /  SAAR / SBB / SNCF UIC Gs closed cargo-wagons in Era III / IV / V. Delivery 2022-QIII.
CSD / PKP Gbs254 closed cargo-wagons in Era IV / V. Delivery 2022-QII.
Some cars from the program are offered soiled. Delivery 2022-QI.
Various type 24m3 tankwagons of  DB /  PKP / MAV / CFR / NS /  SNCF in Era II / III / IV. Delivery 2022-QIII.
New NS / DB Gbs closed cargo-wagons in Era III / IV / V. Delivery 2022-QIV.
Linz / Villach Open Cars in Era II / III. Delivery 2022-QIII.
CFR / CSD / DB / DRG / DR / PKP / SNCB / SNCF Klagenfurt / Duisburg open car in Era II / III / IV. Delivery 2022-QIV.
New Oppeln / Nordhausen closed cargo-wagons in Era II / III / IV. (DR / DRG / DB / CSD / NSB / SNCB) Delivery 2022-QIV.

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.338

PB

Gad vide hvem der har rådgivet dem om valg af Gs-vogne. Det er ikke ligefrem standardtyperne de får på programmet (dog med et par enkelte undtagelser). 

De fleste lægger nok ikke mærke til det, men ønsker man at oprangere et korrekt dansk øltog anno "sidst i 70´erne" (Tuborg og Carlsberg) skal man nok se sig om efter andre mærker også.

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

JaS

Maskiningeniør

Indlæg: 40

PB

 

Svend skrev:

Gad vide hvem der har rådgivet dem om valg af Gs-vogne. Det er ikke ligefrem standardtyperne de får på programmet (dog med et par enkelte undtagelser). 

De fleste lægger nok ikke mærke til det, men ønsker man at oprangere et korrekt dansk øltog anno "sidst i 70´erne" (Tuborg og Carlsberg) skal man nok se sig om efter andre mærker også.

Nu er Exacttrain's vogne nok ikke så meget rettet det danske marked, men derimod de store markeder i Europa, udover naturligvis Holland selv. Udenlandske Gs vogne har været gæster i Danmark i stort tal, så der er masser af muligheder for oprangeringer med  de nye Exacttrain vogne i danske godstog. Derudover har McK allerede mættet det danske marked med Gs vogne i et sådan omfang at de stadigvæk er på hylderne i de danske hobbyforretninger.

Jeg synes det er mere spændende med endnu flere hollandske passagervogne som kan bruges i de internationale oprangeringer, selvom på både plan K og plan N vognene allerede kan findes i markedet.

Mvh.

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Det kunne være rart at vide: en væsentlig del af Exact Trains' modeller er udviklet af Dekas.

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.338

PB

Europ-mærkede Gs-vogne har kørt på lige vilkår med danske vogne i Danmark. Men en stor del af de vogne der udsendes er afarter af Gs-vogne med bl a dampledninger og elektriske ledninger. Men så kan jo nøjes med at købe de, som almindeligvis har kørt  i Danmark.

Men som jeg siger: De flest er nok ligeglade/ kan ikke se forskel  

 

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

Nordbyen

Ingeniør

Indlæg: 137

PB

Et par vogne til Nord-West-Express sidst i 60'erne. Gode nyheder, de kommer på min liste

__________________

Christian Nordbyen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Nyheder: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/923/exact_train_catalog_2022_09_pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.