Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.824

PB  Hjemmeside

Brekina 2020

Brekina har en meget flot omslag til deres nyhedsfil: http://www.modafo.de/katalog/brekina-2020-xmesseneuheitenx.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 997

PB

Gert skrev:

Brekina har en meget flot omslag til deres nyhedsfil: http://www.modafo.de/katalog/brekina-2020-xmesseneuheitenx.pdf

-  Og sjovt! :) 

Jeg skal helt sikkert have en DAF / Volvo 66 på et tidspunkt - skæg lille bil med interessant teknologi.  Smile Og Saab 99! Nice!  Smile

Lang Ford Transit Mk.1 og Ford TW-20 traktor der kommer via "BoS" er også fod i hose her hos mig! 

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Niels

Ingeniør

Indlæg: 312

PB

Hej,

Ja, der er flere spændende sager her. Saab 99 og DAF'erne rammer lige min epoke. Men som før diskuteret her på forum, savnes der stadig nogen japanere (Mazda, Toyota m. fl.).  Puzzled

Mvh

Niels

 

__________________

http://www.niels-modeltog.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Litra P

Indlæg: 1.852

PB

Hmmmm, SAAB 99 overvejer jeg også, men farverne er da vist helt ved siden af bortset fra sort og hvid. Og fælgene kan jeg heller ikke få til at passe med virkelighen...

Lars

__________________

Märklin C, Digital, C-spor, Danmark, epoke III...

Like 0 kan lide
Top

Picture

MM.Andersen

Tekniker (Auto)

Nordsjælland

Indlæg: 267

PB  Blog

Jeg har ikke noget at udsætte på farverne på Saab 99 men der er noget der ser forkert ud med fælge/hjulkapsler de ligner noget fra en senere model og de er også forkromet, men det kan nogle gange være svært at se på billeder.

vh Andersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.338

PB

Wiking får konkurrence:

Endelig - efter mere end 50 års ventetid  (!!) - kommer der en opdateret udgave af denne Büssing-bus

Billede

Desværre er den ikke helt identisk med NESAs Büssing-busser

 

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 997

PB

Svend skrev:

Wiking får konkurrence:

Endelig - efter mere end 50 års ventetid  (!!) - kommer der en opdateret udgave af denne Büssing-bus

Billede

Desværre er den ikke helt identisk med NESAs Büssing-busser

Nej, der er vist især noget med dørenes bredde og antal fag? (Og dermed udhænget foran forhjulene...)

Men hvis man Nu klemmer det ene øje i / stiller den på så man primært ser den fra den anden side?  Smile En dygtig modelbygger kunne måske skære og samle passende... Hmmm... 

 Udrangeret i 1974, det er fristende...  

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.919

PB

Har de primært kørt i Kbh?

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

Muncken

LKF A+B

Indlæg: 78

PB

Litra P skrev:

Hmmmm, SAAB 99 overvejer jeg også, men farverne er da vist helt ved siden af bortset fra sort og hvid. Og fælgene kan jeg heller ikke få til at passe med virkelighen...

Lars

1968 model 100% korrekt, også farverne... 

 

__________________

Mvh Torben Munck

Forsøger at gøre det bedre næste gang...

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.