Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

PB  Hjemmeside

ACME 2018

ACME 2018: http://catalogs.tecnomodel-treni.it/pdf/Acme_2018.pdf

mvh,
Gert (fra Holland)

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 1 kan lide

Picture

okhansen

PB

Med lidt dansk i mellem.  Big smile

H0 2 skinne
Dansk Epoke III - IV
Digital - Digitrax Zephyr Xtra
Rocrail via Digitrax PR3
iRoc, gør din iPhone til en håndterminal 

Like 0 kan lide

Picture

Langelandsbanen

PB  Hjemmeside

Dejligt at se at Ea (igen igen) er med, så er den ikke opgivet.

Mon ikke der menes Wrm istedet for Ckm hvis der skal være markeringerne ved dørene?
Det ville også give mere mening, eftersom vi har fået en Ckm :) 

Jeg håber selvfølgelig stadig at vi ser Kongevognen, Ledsagervogn og Måleledsagervogne Smile

DSB Wlabmh er også lidt interresant, for selvom at Jernbanemuseet fortæller at den i praksis kun kørte som hollandsk vogn, så findes der billeder af den, i indenrigs nattog.

Hios og BP tankvogne, har vi fået før :) 

Med Venligste Hilsner

Mikkel Fagerli

Like 0 kan lide

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

PB  Hjemmeside

Video: https://www.youtube.com/watch?v=j7u_GnkspGY&list=PLcAzWtkyH6HbEPjoWwermozsna2aZJkZ2&index=15

mvh,
Gert

Like 0 kan lide

Picture

LasseSteen

PB

Jeg synes det er lidt underligt, at A.C.M.E. i deres 2018 katalog har inkluderet en masse produkter, som allerede er udgivet og faktisk også allerede udsolgt hos dem selv. Flere af produkterne endda for mere end 1 år siden ? Der kan jo så selvfølgelig være tale om genoptryk, men det tvivler jeg faktisk lidt på  Puzzled

Men jeg ser frem til BR 187 (Trax 3) modellen. Den ser ud til at være udført langt mere korrekt end Piko´s og Märklin/Trix´s model Smile

Dog mener jeg at DB har valgt ikke at benytte panelerne på siden på deres BR 187 lokomotiver, så de faktisk kører rundt med "riller" på siderne af alle lokomotiverne ? 

Like 0 kan lide

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

PB  Hjemmeside

LasseSteen skrev:

Jeg synes det er lidt underligt, at A.C.M.E. i deres 2018 katalog har inkluderet en masse produkter, som allerede er udgivet og faktisk også allerede udsolgt hos dem selv.

Ja, det er også min konklusion.

mvh,
Gert

Like 0 kan lide

Picture

LTP

PB

De første 15 BR 187.1 til DB Cargo er leveret med "Flexpaneler" og kører så vidt jeg ved stadig rundt med disse, så valget af 187 102 som model med flexpaneler er god nok.

Alle BR 147 leveres med flexpaneler, men her har DB Regio indtil videre valgt, at pille disse af. Modellen af 147 001 er derfor også korrekt uden flexpaner...

/Lasse

Like 0 kan lide

Picture

Langelandsbanen

PB  Hjemmeside

Det ser ud til at DSB Wlabh nu er udkommet. https://www.modellbahn.at/spurweite-h0-dc/acme-h0/ACME-52383--DSB-Liegewagen--Typ-WLABmh-174--Dreghestell-Muenchen-Kassel--Lackierung-in-TEN-Farben.html

Med Venligste Hilsner

Mikkel Fagerli

Like 0 kan lide

Picture

LasseSteen

PB

LTP skrev:

De første 15 BR 187.1 til DB Cargo er leveret med "Flexpaneler" og kører så vidt jeg ved stadig rundt med disse, så valget af 187 102 som model med flexpaneler er god nok.

Alle BR 147 leveres med flexpaneler, men her har DB Regio indtil videre valgt, at pille disse af. Modellen af 147 001 er derfor også korrekt uden flexpaner...

/Lasse

Hej Lasse,

Jeg havde slet ikke set dit svar angående BR 187, tak for info.
Jeg tænkte nok at de første BR 187 lokomotiver er leveret med flexpaneler, nu når både PIKO, Märklin og ACME´s modeller er inkl. disse. Det kan vel næppe være en fejl fra alle 3 producenter  Smile

Men på alle mine togture i år har jeg til gengæld endnu ikke set et BR 187 lok køre med Flexpaneler i virkeligheden. Så jeg tror at DB Cargo ligesom DB Regio har valgt at fjerne dem. Ihvertfald indtil videre. Så jeg savner stadig en model uden flexpaneler . . . meeeen mon ikke det kommer. Jeg kunne forestille mig, at det bliver én af Roco´s 2019 nyheder  Wink

Et lille sidespørgsmål:
Ved du hvor mange BR 187 loks DB Schenker indtil videre har fået leveret og evt er i drift ? 
Jeg synes ikke det er så mange man ser på skinner endnu ?

Det er dæleme et flot lokomotiv  Laughing out loud

Billede

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.