Picture

FrankUrbaniak

Indlæg: 11

PB

1500 mm lige skinne

Hej

Findes der nogle H0 skinne skinne producenter, der laver lige skinner på 1500 mm i ét stykke?
Det skal bruges i det vitrine skab, så jeg ville helst undgå samlinger. Det er for så vidt ligegyldigt om det er DC eller AC.

Hvis ikke, hvad kan så anbefales? Hvad er det længste stykke skinne der laves?

På forhånd tak.

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Tja, du kan prøve at google Trix, Peco, Piko, Tillig, Shinohara m. fl.. På de respektive producenters hjemmesider burde de ønskede oplysninger forefindes.

Happy hunting Smile

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.104

PB  Blog  Hjemmeside

Jeg kender ikke umiddelbart de andres længder, men Pecos fleksspor er 3' (tre engelske fod) lange - det er ca. 90 cm.

Jeg tror, det vil være uforholdsmæssigt dyrt at transportere spor på 1500 mm., så jeg tvivler på, der er nogen standardproducenter, der laver dem så lange; men det kan jo være, jeg bliver overrasket. Smile

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

rh42200

Systemadministrator

Indlæg: 73

PB  Hjemmeside

Hej Frank

Jeg går ud fra, at du vil fastgøre skinnen i vitrineskabet, for så kan samlingerne laves uden lasker.  Hvis det er en vitrine med glashylder, ville jeg smøre en meget lille mængde silikone under hver femte svelle til at holde skinnerne på plads - er det træhylder, ville jeg bruge almindelig PVC-lim (snedkerlim).

Tommy

 

__________________

Sæby station i virkelighed og model
http://www.tlarsen.dk
http://www.facebook.com/saebybanen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Frank-O

Industri-Tekniker

Indlæg: 263

PB

Eller også er der muligheden med at lodde skinnerne sammen.

Gjordqt korrekt, er det umuligt at se forskel Smile

 

__________________

Mvh.

Frank Olesen

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.