Picture

HP 16

IT

Sjælland

Moderator

Indlæg: 249

PB

Hvem har HT MZ1401, 3-skinne, til en fornuftig pris?

Hejsa

Hvor finder jeg en HT MZ1401 til 3-skinne til en fornuftig pris?

(både med og uden lyd kan bruges)

 

Mvh

Kristian

__________________  Kører 3-skinne via Sprog II (DCC) med Rocrail.Forbillede: Hjørring Privatbaner og Nordjyske Jernbaner.Epoke: fra dengang til nu.Medlem af Slæbeskoen.dk
Like 0 kan lide
Top

Picture

diablomandk

Indlæg: 311

PB

1401 er overdraget til DSB Museumstog og om de vil sælge den tror jeg dog ikke og hobbytrade melder om udsolgt.

der er en del lima modeller at finde i brugt det er dermed et spøtsmål hvilket ønsker du har til din mz

men en lima kan du få billig

så lidt om hvad du vil have og hvem der skal lave den

 

 

Brian

Like 0 kan lide
Top

Picture

fkm

IT-Systemadministrator

Indlæg: 580

PB

Prøv hos Kystbanen eller Togcenter Gentofte, jeg er næsten sikker på, at de er på lager der (har set den, men det er et par måneder siden)

__________________

H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

HP 16 skrev:

Hvor finder jeg en HT MZ1401 til 3-skinne til en fornuftig pris?

(både med og uden lyd kan bruges)

 

Hej.

F.eks. i r/s her

uden lyd http://www.modeltog.dk/catalog/product_info.php?cPath=222_244&products_id=4485

med lyd http://www.modeltog.dk/catalog/product_info.php?products_id=4484

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

HP 16

IT

Sjælland

Moderator

Indlæg: 249

PB

Nå men forhandlerne har åbenbart for travlt i butikkerne til at tage telefonen, så afventer lige nu svar på emails fra flere forhandlere.

Spændende om nogen har noget de vil sælge...

 

diablomandk skrev:

hobbytrade melder om udsolgt.

så lidt om hvad du vil have og hvem der skal lave den

Brian

Ja, Hobbytrade melder udsolgt. Men det er jo ligegyldigt, for som privatperson kan jeg alligevel ikke handle hos dem direkte.

Og så er det jo ikke en indikation af om modelen stadig kan købes hos en af deres forhandlere eller ej.

Nu skriver jeg jo helt præcist at det skal være en HT (Hobbbytrade) og det skal være en 1401 til 3-skinne, og med eller uden lyd.

 

Nå men vi må se hvad den nye uge bringer.

Måske en MZ 1401 i min hånd - man har vel lov at håbe.

 

/Kristian

 

__________________  Kører 3-skinne via Sprog II (DCC) med Rocrail.Forbillede: Hjørring Privatbaner og Nordjyske Jernbaner.Epoke: fra dengang til nu.Medlem af Slæbeskoen.dk
Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.