Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

Mangler "kuffertstik" 3M 905

Hejsa Efter at have set indslag på videoen "Electrical and Control" af Joe Fugate er jeg blevet meget nysgerrig efter at finde de såkaldte "suitcase Connectors" - 'kuffertstik' han anvender fra 3M Scotchlok 905 http://uk.farnell.com/3m/905-box/terminal-wire-tap-splice-crimp/dp/1367778 Er der nogen, der kender et sted, de kan fås til en god pris?
__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 1 kan lide
Top

Picture

lstarup

Indlæg: 126

PB

Prøv at se her :

http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bil-el/Kabelkoblinger/Str...

Mvh

Lars

__________________

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.594

PB

På dansk hedder den en strømtyv og jeg vil ikke anbefale dem, brug en loddekolbe i stedet.
__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

Det ville jeg normalt også - han påstår dog, at han i 10 år har kørt med stikkene på hans temmelig store anlæg samt at han nogle gange kører med op mod 5 lokomotiver på samme strækning, så de er da blevet testet igennem Wink
__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

Harley

IT-bygger

Aars

Indlæg: 106

PB

Skott skrev:
Det ville jeg normalt også - han påstår dog, at han i 10 år har kørt med stikkene på hans temmelig store anlæg samt at han nogle gange kører med op mod 5 lokomotiver på samme strækning, så de er da blevet testet igennem Wink

Der hvor strømtyve ofte bliver brugt, og hvor de absolut ikke må bruges, er i biler, hvor klimaet burde være meget anderledes end under en modeltogbane.

Det værste ved strømtyve er at de åbner ind til lederne i ledninger og dermed giver mulighed for korrosion, det burde ikke være et problem da klimaet er mere kontrolleret på modelbanen.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.