er der nogen som ved hvor mange sløjfer et modul af typen LK200 :quest:
som det ser ud nu har jeg 2 sløjfer ,men kan se at der vil opstå en nr. 3 ved min videre opbygning og tillige har jeg jo også en drejeskive som skal på
kim
[quote=sputnik 110]
er der nogen som ved hvor mange sløjfer et modul af typen LK200 :quest:
som det ser ud nu har jeg 2 sløjfer ,men kan se at der vil opstå en nr. 3 ved min videre opbygning og tillige har jeg jo også en drejeskive som skal på
kim
[/quote
Som udgangs punkt skal du ha en LK200 for hver sløjfe/ drejeskive
mvh. Ole Vede
tøf tøf
glasgrossist, glarmester, og drivhusproducent
Vemmelev
Jeg har benyttet et modul for hver drejeskive, og et ved en vendesløjfe. Jeg er ikkke overbevist om, at du kan få et modul til at virke i mere end en sløjfe/drejeskive...
Mvh steen
...og i tror det ikke kan lade sig gøre at indbygge digitaldekodere i spor z... Iøvrigt ganske vild med modeller, også dem af tog..
bqg
Jeg har benyttet et modul for hver drejeskive, og et ved en vendesløjfe. Jeg er ikkke overbevist om, at du kan få et modul til at virke i mere end en sløjfe/drejeskive...
Mvh steen
Et modul kan godt styre flere sløjfer, men der må kun være et tog der kører ind/ud af sløjferne samtidig. Det vil give nogle begrænsninger, og i praksis vil man nok vælge et modul pr sløjfe.
Hans Kurt Hansen
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV