Picture

sputnik 110

Chauffør

Slagelse

Indlæg: 106

PB

hjælp angående LK200

er der nogen som ved hvor mange sløjfer et modul af typen LK200 :quest: 

som det ser ud nu har jeg 2 sløjfer ,men kan se at der vil opstå en nr. 3 ved min videre opbygning og tillige har jeg jo også en drejeskive som skal på 

kim

__________________

kim (sputnik 110)

spor N  dansk og tysk med IB 2  og daisy (en størrelse man kan få glæde af på begrænset plads) og medlem af SOVNK

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Ole Vedel

Indlæg: 1.152

PB  Blog  Hjemmeside

[quote=sputnik 110]

er der nogen som ved hvor mange sløjfer et modul af typen LK200 :quest: 

som det ser ud nu har jeg 2 sløjfer ,men kan se at der vil opstå en nr. 3 ved min videre opbygning og tillige har jeg jo også en drejeskive som skal på 

kim

[/quote

Som udgangs punkt skal du ha en LK200 for hver sløjfe/ drejeskive

mvh. Ole Vede

Like 0 kan lide
Top

Picture

tøf tøf

glasgrossist, glarmester, og drivhusproducent

Vemmelev

Indlæg: 347

PB  Hjemmeside

Jeg har benyttet et modul for hver drejeskive, og et ved en vendesløjfe. Jeg er ikkke overbevist om, at du kan få et modul til at virke i mere end en sløjfe/drejeskive... 

Mvh steen

__________________

...og i tror det ikke kan lade sig gøre at indbygge digitaldekodere i spor z... Iøvrigt ganske vild med modeller, også dem af tog..

Like 0 kan lide
Top

Picture

bqg

Indlæg: 1.102

PB

tøf tøf skrev:

Jeg har benyttet et modul for hver drejeskive, og et ved en vendesløjfe. Jeg er ikkke overbevist om, at du kan få et modul til at virke i mere end en sløjfe/drejeskive... 

Mvh steen

Et modul kan godt styre flere sløjfer, men der må kun være et tog der kører ind/ud af sløjferne samtidig. Det vil give nogle begrænsninger, og i praksis vil man nok vælge et modul pr sløjfe.

__________________

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.