Picture

Thrane

PB

Styring af MA7286 drejeskive

Hej

Jeg har en drejeskive som jeg ønsker at styre med Märklin 6021 tilkoblet 6043 styrepult.

Men selve anlægget/banen kører jeg med Esu Ecos 2.

er dette muligt, hvis altså 6021 er koblet til Ecos 2?

Det er for at minimere antal skærmbilleder på Ecos man hele tiden skal bladre igennem.

Like 0 kan lide

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

PB

Hej Thrane,

Thrane skrev:

Jeg har en drejeskive som jeg ønsker at styre med Märklin 6021 tilkoblet 6043 styrepult.

Det er for at minimere antal skærmbilleder på Ecos man hele tiden skal bladre igennem. 

Jeg kender ikke detaljerne for tilslutning af drejeskiven men jo, det burde være muligt: 

- Drejeskive tilsluttet 6021/6043

- 6021 forbundet til "sniffer indgang" på ECOS

Din ECOS kommer jo så til gengæld ikke til at "kende til" drejeskiven men leverer blot den digitale strøm til loks via skinnerne.

Mvh,

Peter W

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide

Picture

Thrane

PB

peterw skrev:

Hej Thrane,

Thrane skrev:

Jeg kender ikke detaljerne for tilslutning af drejeskiven men jo, det burde være muligt: 

- Drejeskive tilsluttet 6021/6043

- 6021 forbundet til "sniffer indgang" på ECOS

Din ECOS kommer jo så til gengæld ikke til at "kende til" drejeskiven men leverer blot den digitale strøm til loks via skinnerne.

Mvh,

Peter W

Tak for svar.
Mistænker den bare fra start, ikke at kunne finde decoderen når den er koblet til Ecos.

Ps. Det er 6040 og ikke 6043 man bruger. 

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.