Hej jeg har lidt problemer med min multimaus rød 10810.
Jeg kan simpel hen ikke finde ud af at vælge lokomotiv addresse direkte, altså f.eks vælge lokom. med adr. 14 direkte. jeg kan forstå at displayet skal vise L0014 men hvor dan får jeg den skiftet over til det?
Vh Lars (
DCC
Tryk på "pil opad" og "ok" og hold dem begge lige nedtrykt i et split sekund. Tast så det nr du ønsker, tryk ok, færdig
/Brian Ottens
----------------------------------------------------------------------------
Traincontroller Gold -Smarthand - Trainprogrammer: Version 9,
Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01
Peco Spor kode 75
www.mdmjk.dk
www.karensvej7.dk
Duus
Hej med dig.
Nu ved jeg ikke om DCC mener det samme som jeg.Sådan gør jeg.Tryk på den store pil nede til vænstre på musen mens du holder den nede tryk på OK og slipper , skriver det nummer du søger
når talet er skrevet trykker på OK.Så skal der gerne stå det tald du søgte efter,hvis jeg har forstået spørsmålet rigtig.
Mvh Koert
Roco HO-TrainController Bronze
tøf tøf
glasgrossist, glarmester, og drivhusproducent
Vemmelev
Du skal naturligvis så også lige have valgt om musen skal bruge lokomotivnummer eller biblioteket... Det gør du i opsætningen... Der kan du i modus vælge bib eller adr...
...og i tror det ikke kan lade sig gøre at indbygge digitaldekodere i spor z... Iøvrigt ganske vild med modeller, også dem af tog..
skibsladen
Inspektør
Ebeltoft
Tak for hjælpen alle sammen, det rigtige svar var skift og sporskift, men mit største problem var, at jeg i min søgen var kommet til at skifte sprog til spansk, hvilket jeg ikke er så skrap til.
Kan det passe at min maus ikke kan dansk?
Duus
Hej
Den kan ikke dansk
Dansk vejling findes her : http://www.roco.cc/uploads/documents/pdf/multiMAUS/10810_multimaus_dk.pdf
Mvh
Koert
Roco HO-TrainController Bronze