Hej
Sidder og er ved at planlægge banen på RocRail og skal til af taste Feddback addresser og så oh ve ak og jammer...
Har tanker om at forbinde min 6021 via LocoNet til intelliboxen... det skulle virke fint siger manualen.... men betyder dte at man kan koble S88 til både 6021 og Intellibox eller skal man helle forbinde udelukkende til Intellibox f.eks via LDT elektronok ?
At jeg spørger, skyldes at det er fandens besværligt at starte med adressering fra den anden ende af den ubyggede del af banen...der jammer, ak og ve
Smarte løsninger modtages med tak (og helst billige)
Hilsen Jan
Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.
ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse
niels228
Hejsa
hvad bruger du som feedback unit? jeg har rigtig gode er faringer med Intellibox og viessmannn 5217 feedback. Det virkede første gang. Jeg har endog meget lange ledninger fra kontaktskinne tilbage til viessmannn kassen som kun er tilsluttet Intelliboxen. Det virker hver gang.
Følg guiden på rocrails hjemmeside og glem din Marklin box! http://wiki.rocrail.net/doku.php?id=stepbystep-en
vh
Niels
DanskBjergbane
Minimalt
Kastrup
Tak for svar Niels.
Men mit layout er nu ændret så problemet er løst helt af sig selv vupti.... det er ligesom i politik, venter man længe nok forsvinder de fleste problemer.
Hilsen Jan
Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.
ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse