Hej,
jeg har lige opdateret min CS2 til version 3.6.2.(2).
Opdateringen skete af flere omgange og først til version 3.5.99 (1?) som har en opdateret opdateringsmenu.
Opdateringen krævede reboot flere gange.
Der er også en opdatering til MS2 til version 2.3
Jeg har ikke nået at udforske den nye version endnu.
Mvh Per
Mvh Per
Marklin K/(C) skinner / Marklin CS3+ (60216) /CS2 (60215) / Marklin 60061/60101 / 60174 Booster / MS1 / MS2
Tilbehør : 7286 Drejeskive(analog) Applikationer : Marklin Mobilstation (Android), iTrain PC software
pejft
Kurser i modeljernbane hos AOF
Moderator
Hej,
jeg har lige opdateret min CS2 til version 3.6.2.(2).
Opdateringen skete af flere omgange og først til version 3.5.99 (1?) som har en opdateret opdateringsmenu.
Opdateringen krævede reboot flere gange.
Der er også en opdatering til MS2 til version 2.3
Jeg har ikke nået at udforske den nye version endnu.
Mvh Per
Det er lidt af en stor update - vær opmærksom på, at den tager tid, og i modsætning til tidligere opdateringer, skal du følge med og følge instruktioner i genstart etc. (på tysk).
Efter genstart skal du nogengange selv ind i SETUP/UPDATE igen for at fortsætte opdateringen - så længe du skal det, er rammen om hastighedsviserne lilla.
Updateringen giver (som minimum dette)
•Spielewelt
◦Mulighed for modeltid
◦Køreplaner i modeltid
•Hjælpesider på CS2
◦keyboard
◦setup
◾CS2, Info, Audio, Version
•memory (sporveje og køreplaner)
•setup
◦Audio giver mening, hvis der tilsluttes højtaler og et USB-stick
Hurra for Märklins evne til hele tiden at forbedre det produkt, jeg har købt for mere længe siden (Jeg har en 60214, en udgået version af CS2).
De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen
http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu - www.digital-train.com
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Hurra for Märklins evne til hele tiden at forbedre det produkt, jeg har købt for mere længe siden (Jeg har en 60214, en udgået version af CS2).
Og jeg er helt enig! Jeg har også en 60214 - og det er skønt at se den udvikle sig.
Opdateringen tog som nævnt ovenfor nogen tid, men forløb som altid uden problemer.
Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner
lars hansen
smed
egrnsund
Hej ved i om det er muligt at dowloade den nye vesion på et usb stick og så efterfølgende sætte den i cs 2 og så opgradere derfra ? mvh Lars
ho , ac digital.CS 2,c og k ,mfx,dcc
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Hej ved i om det er muligt at dowloade den nye vesion på et usb stick og så efterfølgende sætte den i cs 2 og så opgradere derfra ? mvh Lars
Det mener jeg ikke er muligt denne gang
Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner
gejo
Det er muliigt - opdateringen kan hentes på Märklins hjemmeside. Husk også at hente opateringsvejledningen. Den ligger som pdf-fil.
Hilsen
Gert
lars hansen
smed
egrnsund
Ok det vil jeg prøve vh Lars
ho , ac digital.CS 2,c og k ,mfx,dcc