Picture

RBM_Dragon

PB

Lenz LV102 vs Digikeijs DR5033 boostere pros/cons...

Har nogen erfaring med enten den ene, eller den anden booster? Digikeijs boosteren er billig, men også ny, udover at der mangler meget data for at kunne sammenligne de 2.

Stabilitet, og dekodersikkerhed er en stor faktor.

Like 0 kan lide

Picture

nktog

PB

LV102 kører helt problemfrit hos mig (og har gjort det i årevis) - den anden kender jeg ikke, men inden jeg købte Lenz'en undersøgte jeg havd jeg kunne finde, og der var billigere alternativer, men gevinsten kontra risiko gjorde at jeg blev ved Lenz, som jeg er vildt imponeret over - centralen, håndregulering og den første booster har kørt upåklageligt i over 20 år - og i den periode har fået opgraderet den et par gange, så det er nyeste version i dag. Det er virkelig godt arbejde fra start af!

mvh

Niels Kristiansen

Like 0 kan lide

Picture

DCC

PB

nktog skrev:

LV102 kører helt problemfrit hos mig (og har gjort det i årevis) - den anden kender jeg ikke, men inden jeg købte Lenz'en undersøgte jeg havd jeg kunne finde, og der var billigere alternativer, men gevinsten kontra risiko gjorde at jeg blev ved Lenz, som jeg er vildt imponeret over - centralen, håndregulering og den første booster har kørt upåklageligt i over 20 år - og i den periode har fået opgraderet den et par gange, så det er nyeste version i dag. Det er virkelig godt arbejde fra start af!

mvh

Niels Kristiansen

Lenz leverer nok den bedste service på hele markedet, ingen over , ingen ved siden, slut

/Brian Ottens

----------------------------------------------------------------------------

Traincontroller Gold -Smarthand - Trainprogrammer:  Version 9, 

Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT  RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01

Peco Spor kode 75

www.mdmjk.dk

www.karensvej7.dk

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.