Hej Alle.
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske jer alle et godt nytår.
Problemet jeg har er at jeg har fået tage nogle fotos af min lokomativer og vogne, som jeg gerne vil indlæse som ikoner på min CS 2. den afvisre og siger at filerne er for store. Er der nogle her inde som har et godt gratis dansk program, sådan at jeg kan få det ned i størelse. evt til Thumbnail size.
Mange tog hilsner
Lars Brix
ChrKristensen
http://www.digitaltog.dk/Maerklin_CS2/Maerklin_CS2_Icons.pdf
følg den guide
her er ekstra lok ikoner
http://www.sporskiftet.dk/wiki/marklin-cs2-lok-iconer-til-cs2
del venligst dine ikoner ;0)
Lars Brix
Det var bare nogle super links, selvfølige låg det her og på digitaltog.
Jeg har dog bare en bekymring, alle de iconer som ligger der og nu stopper jeg små 60 stk. mere ind. Kan det være der ?
Kunne det tænkes, at der er nogle som ved hvordan man , sletter dem som man ikke ønsker.
Med venlig tog hilsen
Lars Brix
Køre Märklin digitalt med cs2
TOSSET MED TOG
ChrKristensen
der skal du ind via din browser, ligesom når du skal uploade dine ikoner
Frank F
Vamdrup
Hej Lars
Lok-iconer til CS 2 må maksimalt være 6 Kb (6000 bytes) i fil-størrelsen og 128 pixels i Bredden x 48 Pixels i Højden og skal gemmes i der grafiske fil-format .png
For at slette Lok-iconer som du ikke vil anvende i din CS 2, skal du åbne Lok-Konfiguration ved at trykke på
Tryk herefter på Lok-Icon Billedet , herefter åbner Konfigurations-siden til Lok-Iconer op
Marker et Lok-Icon af gangen som du ikke vil anvende og tryk på
Herefter gentager du blot Proceduren indtil de uønskede Lok-Iconer er fjernet.
Jeg har omkring 1800 Lok-Iconer (Marklin/Roco og andre) liggende klar til at anvende sammen med Centralstation 2, så hvis der er nogen du mangler så send mig en Mail.
• CS3+ ( SW 2.5.2 ) • CS2 60215 ( SW 4.3.0 ) • MS2 60653/60657 ( SW 4.28 ) • MDT V3.6.0 • ( HW : 60971/60970/60801 )
• ESU LOKPROGRAMMER ( SW: 5.2.12 ) • ESU-HW: 53451 / 53900 / 53901
Lars Brix
Hej Frank
Tak for hjælpen
Med venlig tog hilsen
Lars Brix
Køre Märklin digitalt med cs2
TOSSET MED TOG