Hei,
jeg kan bare lese dansk, så skriver jeg på norsk. Jeg har lenge prøvd å skaffe meg printkort og lysswitch til DSB dobbeldækker-styrevognen, art. nr. hhv. 96025 og 96026, her hjemme i Tyskland, men uten suksess. Fordi jeg frykter nå at jeg aldri vil få disse delene, har jeg to spørsmål:
1) Bruksanvisningen anbefaler å bytte det opprinnelige printkortet, så hva er feilen på den, eller hva er forskjellen mellom gammelt og nytt kort?
2) Hva er egentlig denne lysswitchen? Er det det samme som ESU 51963 (http://www.esu.eu/produkte/zubehoer/miniatur-relais/)?
Vennlig hilsen,
Robert Schuhmann
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Hej Robert,
Jeg ved ikke noget om elektronikken i dine dobbeltdækker-styrevogne, men sidste gang jeg havde brug for en HobbyTrade reservedel havde Odense Hobby og Modeljerbanecenter den og mange andre dele på lager. Prøv at skrive til Kim og høre ham ad om han har den?
Mvh,
Peter
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
hrschuhmann
Hei Peter,
nå har jeg endelig litt tid til overs - takk for svaret! Jeg skal i hvert fall spørre Kim om han kan hjelpe meg.
Hilsen
Robert