Picture

claus rasmussen

vejIngeniør

Kirke hyllinge

PB  Blog

Hjælp, tilslutning af Roco digital kran 40111 AC til ESU Ecos II

Håber der er nogle som har prøvet at styrer en Roco digital kran 40110/11 med en Ecos II og så lige kan fortælle mig de fif som skal til for at det så også virker Tongue

Jeg har smidt brugervejledningen væk men jeg mener at kan huske at den digitale motorola adresser er 14.

Dioden blinker men det ser ud til at ecos'en ikke har kontakt til kranen.

Jeg kan godt styre kranen med joystik og roco styreboks men ikke med ecos'en.

Jeg kan ikke se i brugevejledningen til Ecos'en hvordan den skal tilsluttes. Håber nogle kan hjælpe.

Mvh Claus

H0 2-skinne Tillig Elite code 83, Dansk epoke 3, 4 og 5, DCC med Digikeijs dr5000 & ITrain.

Like 0 kan lide

Picture

Frank F

Vamdrup

PB  Hjemmeside

Hej Claus

Roco Kranen skal oprettes under "Lok Anlegen" med enten DCC eller MM og 14 Køretrin afhængig af Modeltypen.

Jeg har desværre ingen vejledning til Kranen, men prøv at kigge på disse Websider

http://www.tonystrains.com/technews/archive/rocolenzcrane.htm

og se om det ikke hjælper dig lidt videre.

Styring af Kranen i DCC 14 fungerer ved at sætte F0 og F1 til henholdsvis ON/OFF for at aktivere de

forskellige Funktioner og bruge "Dreje-regulatoren" på ECOS I/II til styre med.

• CS3+ ( SW 2.5.2 ) • CS2 60215 ( SW 4.3.0 ) • MS2 60653/60657 ( SW 4.28 ) • MDT V3.6.0 • ( HW : 60971/60970/60801 )
• ESU LOKPROGRAMMER ( SW: 5.2.12 ) • ESU-HW: 53451 / 53900 / 53901

Like 0 kan lide

Picture

claus rasmussen

vejIngeniør

Kirke hyllinge

PB  Blog

Hej Frank

Jeg har prøvet, men kan desværre ikke få den til at reagere. Den blinker med et "blink" men reagere ikke på "dreje-regulatoren". Den virke fint med joystik.

Jeg tror jeg skriver til roco og beder om en ny brugervejledning.

Men tak for hjælpen.

Mvh Claus

H0 2-skinne Tillig Elite code 83, Dansk epoke 3, 4 og 5, DCC med Digikeijs dr5000 & ITrain.

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.