Picture

volvo

Indlæg: 245

PB

Esu Mobile Control II, Märklin drejeskive 7286

Jeg har den nye MobileControl II fra Esu og er ganske tilfreds med den. Men hvordan får man  "kontrolknapperne" ind på displayet til Märklins drejeskive 7286 med dekoder 7687? På CS´en ( EcoS 50200) fungerer alting perfekt men det er jo meningen at MC skal fungere som en trådlös commandobox vilket den også gör med alt andet undtagen drejeskiven. Har forsökt at google men ikke lykkedes finde nogen lösning. Nogen herinde som har tips?

Like 0 kan lide
Top

Picture

volvo

Indlæg: 245

PB

volvo skrev:

Jeg har den nye MobileControl II fra Esu og er ganske tilfreds med den. Men hvordan får man  "kontrolknapperne" ind på displayet til Märklins drejeskive 7286 med dekoder 7687? På CS´en ( EcoS 50200) fungerer alting perfekt men det er jo meningen at MC skal fungere som en trådlös commandobox vilket den også gör med alt andet undtagen drejeskiven. Har forsökt at google men ikke lykkedes finde nogen lösning. Nogen herinde som har tips?

Dette problem håbede jeg at nogen derude kunne löse men desvärre ikke endnu. Derfor pröver jeg igen.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Tror inte många från DK använda MCII. Selv använda jag SmartHand från Freiwald men saknar nån delar när jag styr loks manuelt.

Har du försökt at skriva/söka på ESU support forum ?

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

volvo

Indlæg: 245

PB

Jeg har skrevet til ESU nogle gange men har ikke fået noget svar. Nu prøver jeg så igen.

Det er nok som du skriver at ikke mange bruger MCII i DK da en mobiltelefon næsten gør samme fyldest Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

volvo

Indlæg: 245

PB

Har nu fået svar fra ESU supporterforum at funktionen med drejeskiven overhovedet ikke findes på MCII. Det kunne man godt have oplyst om i sin markedsföring Shock

Lidt märkeligt da alt andet tilbehör fungerer uden problem. Man kan jo så håbe at der kommer en opdatering i den närmeste fremtid som löser problemet.

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.