Picture

rytter

PB

Drejeskive 74862

Hej folkens,

Jeg har købt en Märklin drejeskive 74862 til brug på min bane. Men under opsætningen er jeg løbet i problemer. Jeg bruger en CS3+ til styring.

Efter at have tilsluttet drejeskive og fundet den som MFX artikel i min CS3, går jeg igang med at initialiser skiven. Efter den ikke engang har drejet en kvart omgang, stopper den og nu kan jeg slet ikke få kontakt til drejeskiven mere.

Jeg har prøvet at slette den fra CS3 og tilføje MFX igen, men nu bliver den ikke fundet. Jeg har prøvet at tilføje den manuelt som MM og DCC artikel med adresse 225 som er standard adressen, men den vej kan jeg heller ikke få kontakt til drejeskiven.

Jeg har også prøvet at indlæse en tidligere backup på min CS3 men det har heller ikke hjulpet.

Er der nogen som har oplevet lignede eller har ideer til hvad jeg kan gøre for at få liv i drejeskiven igen?

Like 0 kan lide

Picture

hardwaretec

Dragør

PB

hej

jeg ved der var noget knas med en af de drejeskiver fra marklin , de digitale

har du prøvet at google den du har og set om der er noget svar og en løsning på dit problem

ellers er der måske en løsning på et andet forum , jeg tror ikke om det andet forum herinde

så send mig en PM så skal jeg sende dig et svar med hvor du måske kan finde det du skal bruge

mvh hardwaretec

Like 0 kan lide

Picture

rytter

PB

Hej,

Jeg har googlet på livet løs, og faldt også over en ligende sag på Marklin-users.net, konklusionen der var at skiven blev sendt til Märklins værksted og ombyttet. Det kunne jeg godt tænke mig at undgå, derfor hører jeg efter om andre har oplevet samme fejl og måske har en løsning på det.

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.